Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. februar 2011

FreeLiveFooty, det meldte jeg meg visst på i mars 2006. For jeg satt bare aleine på rommet mitt, i 2006. For hu Melissa, prøvde få 'overtaket' på meg




Gmail - Welcome to FreeLiveFooty!










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Welcome to FreeLiveFooty!











FreeLiveFooty
<webmaster@freelivefooty.com>



Sat, Mar 25, 2006 at 12:14 PM




To:
erik.ribsskog@googlemail.com






Dear johncons,



Thanks for registering at FreeLiveFooty! We are glad you have chosen to be a part of our community and we hope you enjoy your stay.



All the best,

FreeLiveFooty









PS.

Hvordan prøvde hun Melissa M'Betsa, (fra Zimbawe vel, opprinnelig), å få overtaket på meg, lurer kanskje noen.

Jo, for eksempel, så var det sånn, at hu, på slutten av 2005 en gang vel.

Da fortalte hu meg, at hu hadde blitt kjent med Everton-spillerne Joseph Yobo, Tim Cahill og Marcus (Bent).

Og hu var vel først sammen med Tim Cahill, tror jeg, og så med Joseph Yobo, en god del lengre.

Men jeg vet ikke om dette var sant, for jeg holdt meg bare på rommet mitt.

(Unntatt de første to-tre månedene der, da var jeg ganske sosial, og holdt meg mye i loungen der, og så på TV, og drakk øl, og spiste ferdigpizza, (såkalt 'papp'-pizza).

Men jeg ble mer og mer skeptisk til de andre folka som bodde der da, så til slutt så bare 'murte' jeg meg inne på rommet mitt der, liksom.

Så sånn var det).

Men hu fortalte meg at hu og Joseph Yobo hadde ligget i rommet under meg da, og sånn.

Og han australieren som bodde over gangen for meg, (Steven Norris), hadde visst fått hilse på Tim Cahill, husker jeg overhørte at han takket hu Melissa for en gang, mens jeg var i, eller i nærheten av, rommet mitt der, eller noe.

Men da var det sånn, som at hu Melissa, venta seg, at jeg liksom skulle gjøre alt hu ville, eller noe.

(At hu forventa seg, at jeg da liksom skulle bli som en slags slave for henne).

Siden hu kjente de her fotballspillerne.

Og jeg fant aldri ut om dette her med fotballspillerne, egentlig var sant, eller ikke.

Men men.

For jeg var bare på rommet mitt.

For jeg ville ikke være slaven til hun Melissa liksom, som hadde en tøff kar, på besøk, som ligna på Snoop Doggy Dog osv., en gang, (og som jeg mistenkte var kriminell).

Og hu gikk alltid på døra mi og skulle tigge om ting da.

Og hu stod på kjøkkenet en gang toppløs og sånn.

Hun betalte nesten aldri noe strøm.

Hun, (eller noen andre), rappa maten min i fryseren.

Hu Melissa ville ha PC-en som stod på rommet mitt, og sa hun hadde kjøpt den av hu finske Taru, som bodde der før.

Men det sendte hu Taru seinere e-post om, at hu ville ha PC-en sin, så det stemte nok ikke.

Det var da jeg kjøpte laptop-en, på slutten av 2005, etter at hu Melissa hadde fått meg til å flytte den PC-en, (som egentlig tilhørte Taru), ned på rommet sitt.

Etter å ha fortalt meg, (en løgn?), om at hun hadde kjøpt den PC-en av Taru.

Og hu Melissa fikk også ei slektning av seg, ei dame, til å kikke inn på rommet mitt, for å spionere på noe, husker jeg.

Hu fortalte også at hu hadde fått en dyr bil, av Joseph Yobo.

Og lurte på hva jeg rådet henne å gjøre.

Jeg rådet henne til å forsikre bilen.

Jeg måtte også fjerne virus for henne, på Taru sin (gamle) PC, som stor på rommet til Melissa da, etterhvert.

Det skjedde vel ihvertfall to ganger, at hu Melissa ba meg fjerne virus.

Og den andre gangen var det så mye virus/trojaner, at jeg måtte formatere PC-en hennes, (eller om det var Taru sin PC).

Hu kom på døra mi for alt mulig, og det gjorde også hu andre jenta som bodde der, da hu Taru og Marianne Høksås på Arvato, fortalte meg at det var ledig rom der.

Hu Janine England, hu var også på døra mi hele tida, og skulle ha røyk og sånn.

Og hu heiv en gang ut tøyet mitt av tørketrommelen, på kjøkkenet, og heiv det på gulvet, for at hu skulle bruke tørketrommelen.

Noe sånt.

Så det var ikke noe koselig å bo der, i Mandeville St.

Jeg kunne ha fortsatt i hele kveld, om alle de 'ujavne' tingene, som skjedde der.

Så jeg lurte fælt på, om jeg skulle kjøpe bil, (og dra på besøk til Norge), for arven min fra grandonkelen min i Holmsbu, eller om jeg skulle få meg en ny leilighet.

Og jeg bestemte meg etterhvert for det siste.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter