Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. februar 2011

Jeg oppdaterte quiz-show konsern-blogg, om at jeg har skrevet en advarsel, på quiz-show.net, om han som har tatt takeover, på #quiz-show, nemlig ndugu

oppdaterte quiz-show konsern-bloggen

http://quiz-show-konsern.blogspot.com/2011/02/na-skulle-jeg-egentlig-skrive-om-quiz.html

PS.

Her er mer om dette:




30 SØLVPENGER TIL NDUGU?


Nå skulle jeg egentlig skrive tekst til et nettsted, om #quiz-show, men det er ikke akkurat så veldig artig, tenkte jeg, når ndugu har tatt takeover på den irc-kanalen.


Så da tenkte jeg at jeg heller, (til vi får tilbake den kanalen), kan ha en advarsel mot ndugu her.


Har han fått 30 sølvpenger av noen, for å ta takeover på #quiz-show?


Mvh.


Erik Ribsskog aka john_cons ('konsernsjef', og også blogg og websjef, på quiz-show)


PS.


Her er ihvertfall mer om denne 'takeover-personen', som jeg vil si er omtrent er like 'lojal' som Judas:


ndugu på biip


http://www.biip.no/profile.aspx?user=ndugu


PS 2.


Her er mer fra da han svikeren, (må jeg vel kalle han), ndugu, de-op-et de andre op-ene, og tok takeover på #quiz-show:



[22:14] <@blablabot> {MoxQuizz} iros solved after 2 minutes 33 seconds and now has <11> points (+1) on rank 1.
[22:14] <kompils> varus
[22:14] <nilats> varus
[22:14] <@blablabot> The answer was: Varus

[22:14] <@blablabot> Hint: The bot can be funny. Say "!qhelp fun" for some info.
[22:15] <@blablabot> {MoxQuizz} The question no. 33 by BriZen is:
[22:15] <@blablabot> (Musikk) I hvilket skandinavisk land drikker man mest?

[22:15] <nilats> Danmark
[22:15] <iros> norge
[22:15] <+Tingeling> finland
[22:15] <@blablabot> {MoxQuizz} Tingeling solved after 6 seconds and now has <8> points (+1) on rank 2.

[22:15] <@blablabot> The answer was: Finland
[22:15] <@blablabot> Hint: Say "!qhelp quiz" to get info about the quiz related commands.
[22:15] <@blablabot> {MoxQuizz} The question no. 34 is:

[22:15] <@blablabot> (Musikk) I hvilken storby ligger Ealing?
[22:15] <+Tingeling> london
[22:15] <@blablabot> {MoxQuizz} Tingeling solved after 6 seconds and now has <9> points (+1) on rank 2.

[22:15] <@blablabot> The answer was: London
[22:15] <@blablabot> {MoxQuizz} The question no. 35 is:
[22:15] <@blablabot> (Musikk) Hvor mange symfonier skrev Beethoven?

[22:15] <nilats> 9
[22:15] <@blablabot> {MoxQuizz} nilats solved after 4 seconds and now has <2> points (+1) on rank 5.
[22:15] <@blablabot> The answer was: 9
[22:16] <@blablabot> {MoxQuizz} The question no. 36 is:

[22:16] <@blablabot> (Musikk) Hvem spilte Kojak?
[22:16] * ndugu sets mode -oooo _cons_awa blablabot Einstein2 OldGnom for #quiz-show
[22:16] * ndugu sets mode -oo skorpion Takapa for #quiz-show

[22:16] * ndugu sets mode +o slyngel for #quiz-show
[22:16] <blablabot> {MoxQuizz} Hint 1:
[22:16] * ndugu sets mode +b *!*@server7.bouncer4you.de for #quiz-show

[22:16] * ndugu sets mode +b *!*@TwistedShells.IsTheBe.st for #quiz-show
[22:16] * ndugu sets mode +b *!*@host86-145-46-8.range86-145.btcentralplus.com for #quiz-show

[22:17] <+Tingeling> ndugu: hva driver du med?
[22:17] * Tingeling was kicked by ndugu (~marve@205.84-48-119.nextgentel.com) Reason (Tingeling)

[22:17] * slyngel sets mode +b *!*v_beider@*.range86-145.btcentralplus.com for #quiz-show



PS 3.


Man kan se at ndugu, nå har begynt å komme med noe slags 'vendetta-trusler', mot meg, (gjennom boten 'Snill', som er under hans kontroll, ettersom jeg har forstått).


Så jeg har nå sett meg nødt til å sende en anmeldelse om dette til politiet.


Siden jeg synes det virker som at dette handler om mer enn bare en 'barnslig' takeover, som jeg først trodde at det var.


Her er mer om dette:


img297


img298


PS 3.


Jeg synes også nå, (forresten), at ndugu ligner litt på en, (som jeg ikke husker navnet på), som jobba som lagerhjelp, på Rimi Langhus, da jeg var

butikksjef der, fra 2001 til 2002.


Men jeg er ikke sikker på om det er han.


Dette var en som var kamerat med Trond Berget der, og de gutta, ble det klaget på, på et personalmøte, (av verneombud Morten), at de satt mye på

pauserommet.


(Noe jeg egentlig var enig i, de satt nesten like mye på pauserommet, som de var i butikken.


Men Trond var sønn av assistenten der, Sølvi Berget, så dette var noe som var veldig 'betent', å ta opp.


For hu Sølvi var litt sånn 'skjør', og jeg fryktet at hun ville sykmelde seg, hvis jeg klagde på sønnen hennes.


Og da måtta jeg ha jobba doble skift hver dag, og det orka jeg ikke, på den tida, for dette var etter at det var mye konflikter, på Rimi Kalbakken,

som jeg klagde på, til bl.a. distriktsjef Anne Katrine Skodvin og driftsdirektør Rune Hestenes om, i 2001, (må det vel ha vært).








http://www.quiz-show.net/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter