Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. februar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: National Museums Liverpool: Confirmation of Registration Details










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: National Museums Liverpool: Confirmation of Registration Details











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Feb 21, 2011 at 1:55 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

noen kaller meg 'Miss', som i at de foretar 'tante-trusler' og får meg sendt uønskede e-poster.

Dette ønsker jeg å anmelde.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.


Sender også dette til Spesialenheten siden dere hos Politiet ikke svarer.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: National Museums Liverpool Website <noreply@liverpoolmuseums.org.uk>

Date: Sat, Feb 19, 2011 at 6:17 PM
Subject: National Museums Liverpool: Confirmation of Registration Details
To: eri.bsskog@gmail.com






Dear Erik

Your details have been registered with National Museums Liverpool as follows:

Name:
Miss Erik Ribsskog

Email:
eri.bsskog@gmail.com
Interests:
Art Galleries, Contemporary Art, Family Activities, Museums, International Slavery Museum, Museum of Liverpool

Contact Options:
e-mail updates from National Museums Liverpool

To remove yourself from this mailing list please visit our Remove me page.








National Museums Liverpool Web Technical Team

Web Technical Team

Information Systems

127 Dale Street

Tel: N/A


Please consider the environment before printing this e-mail. Thank you



National Museums Liverpool Web Technical Team

Web Technical Team

National Museums Liverpool

Tel: N/A

Fax: N/A









National Museums Liverpool Legal Disclaimer:

This email and any files transmitted with it may be confidential and privileged. If you are not the intended recipient and have received this email in error please take no action based upon any information contained within it and delete it immediately without retaining a copy.


WARNING: This email has been checked by National Museums Liverpool for the presence of computer viruses.

However, National Museums Liverpool will not accept any liability and all recipients are advised to carry out their own virus checks upon receipt.











National Museums Liverpool, Information Systems, 127 Dale Street, Liverpool, L2 2JH United Kingdom









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter