Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. februar 2011

Jeg sendte en e-post, til et firma eiet av Bo Holte, som jeg tror må være sønn av Bente Holte f. Ravn




Gmail - Bente Holte, venninne av min mormor, Ingeborg Ribsskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Bente Holte, venninne av min mormor, Ingeborg Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Feb 17, 2011 at 5:02 PM




To:
holtech@email.dk






Hei,

jeg søker en Bente Holte f. Ravn, (din mor?), venninne av min mormor, tror jeg, Ingeborg Ribsskog.

Din mor var i middagsselskap, hos min mor, Karen Ribsskog, i 1993, etter at jeg var ferdig med militæret, hos min mor, i Borgheim, ved Tønsberg.


Og jeg begynte å fortelle om at jeg hadde vært på vinterøvelse og sovet i snøhule osv.

(For jeg var nettopp ferdig med tøff førstegangstjeneste i infanteriet).

Men så var det visst noen som hadde vært på Grønland.


Avbrøt din mor meg, henvendt til min mormor.

Hvem var det som hadde vært på Grønland?

Det var vel ikke noen i Johanitterordenen, håper jeg, (som jeg har i min fars nye slekt).

Var det jeg som skulle arvet Holger baron Adeler, og tingene etter Cort Adeler, ifølge Meme.


Også tok dere en sammensvergelse mot jeg, Heegaard, Ravn og Ribsskog-familiene?

Hva skjedde med Meme, og hvorfor kalte hun seg dette.

Hvorfor flyktet Palle Ravn til Elfenbenskysten, med våpensamlingen til Cort Adeler, osv?


Her var det mye rart.

Håper at dere har mulighet til å svare på noen av mine spørsmål.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter