Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. februar 2011

Jeg sendte en e-post, til tidligere Pyton-redaktør Kolstad




Gmail - Til Pyton-redaktør Kolstad/Fwd: Kontaktinformasjon til Pyton-redaktør Dag Kolstad










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Pyton-redaktør Kolstad/Fwd: Kontaktinformasjon til Pyton-redaktør Dag Kolstad











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Feb 1, 2011 at 9:42 PM




To:
kristian.hellesund@online.no


Cc:
firmapost@egmont.no






Hei,

takk for raskt svar!

Jeg sender en purring jeg, som en e-post, siden jeg ikke har prata med han i telefonen før, og siden jeg ikke fikk noe tilbakemelding på den tegneserien, sommeren 1989, var det kanskje.


Igjen takk for raskt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Kristian Hellesund <kristian.hellesund@online.no>

Date: 2011/2/1
Subject: SV: Kontaktinformasjon til Pyton-redaktør Dag Kolstad
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei!



Dag Kolstad jobber for tiden som redaktør hos Egmont Serieforlaget. Ta en telefon dit, og du kan snakke direkte med ham.



Lykke til!





Mvh,



Kristian Hellesund

Serienett

http://www.serienett.no/







> From: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]

> Sent: 2011-02-01 22:09:10 MET

> To: kontakt@serienett.no

> Subject: Kontaktinformasjon til Pyton-redaktør Dag Kolstad

>

> Hei,

>

> jeg vokste opp som leser av Pyton, for min far, Arne Mogan Olsen, lot meg bo

> alene, fra jeg var ni år.

>

> Men jeg fikk penger til mat, noen ganger i uka, men jeg ble litt nedfor av å

> bo alene, så det stod nesten like ofte Pyton på handlelista, som (kjedelig)

> kneipbrød, for å si det sånn.

>

> Min tremenning, fra Lørenskog, (adoptert fra Korea), Øystein Andersen, var

> med foreldra sine til deres sommerhus ofte, på Bergeråsen, og kjente min

> kamerat Kjetil Holshagen.

>

> Så ØA ble hengende oppe hos meg en del, i helgene.

>

> Han kjente mye folk i Lørenskog/Oslo, og hadde med C64-spill og VHS-filmer.

>

> Så jeg måtte også prøve å være litt morsom, siden ØA var så kul, og fant på

> en tegneserie.

>

> En sånn ala 'Hvorfor ta livet av deg bare fordi du glemte å kjøpe Mad'.

>

> En gutt må gå foran Blitz-huset, med en plakat som det står 'Riv Blitz' på.

>

> Og jeg digga Pyton mer enn Mad, for å si det sånn.

>

> Så ØA kjente en i Lørenskog, som tegna tegneserie.

>

> Også sendte jeg det til Pyton.

>

> Men, ØA hadde ikke laga tegneserien ordentlig.

>

> Jeg lagde et utkast, men det mangla sluttpoeng.

>

> Men han bare lagde tegneserien sånn, uten sluttpoeng.

>

> Og han bodde jo i Lørenskog, og jeg på Bergeråsen, så jeg prata ikke med han

> tegneren, i forkant av den her serieproduksjonen.

>

> Så ØA var ikke så flink som prosjektleder, må jeg vel si.

>

> Men har du kontaktinformasjon, til han redaktør Kolstad, i Pyton.

>

> Kanskje han kan skaffe til veie den serien?

>

> Jeg har jobba som butikksjef på Rimi, på Kalbakken, i mellomtida.

>

> (Hvor Pyton-campingvogna med Kolstad visstnok stod).

>

> Så kanskje jeg da får ekstra good-will sånn at Hr. Kolstad gidder å lete

> gjennom arkivene sine.

>

> Vi får se.

>

> Hadde vært kult hvis dere visste hvordan denne tidligere Pyton-redaktør kan

> kontaktes.

>

> På forhånd takk for eventuell hjelp!

>

> Mvh.

>

> Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter