Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. februar 2011

Jeg sendte en klage på Drammen Tingrett, til Borgarting Lagmannsrett




Gmail - Klage på Drammen Tingrett/Fwd: Offentlig skifte i boene etter Otto Rene Bergstø og Gunnar Bergstø










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på Drammen Tingrett/Fwd: Offentlig skifte i boene etter Otto Rene Bergstø og Gunnar Bergstø











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Feb 23, 2011 at 8:43 AM




To:
borgadm@domstol.no


Cc:
"HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>






Hei,

jeg lurte på hvor jeg skal henvende meg for å klage på at Drammen Tingrett ikke svarer på min korrespondanse.

Sender også kopi til Høyesterett, siden jeg har sendt om problemer med Larvik Tingrett og Agder Lagmannsrett, i forbindelse med at jeg ikke får arv, etter min mormor, Ingeborg Ribsskog, som

døde i 2009, (enda min mor, Karen Ribsskog, døde av kreft vel, i 1999).

Håper det er mulig å få svar i det minste, siden jeg synes det virker som at hele byråkratiet i Norge, har rotta seg sammen mot meg her.


Men det er kanskje det de nevner som 'mafian', i Norge?

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/6/13
Subject: Offentlig skifte i boene etter Otto Rene Bergstø og Gunnar Bergstø
To: drammen.tingrett@domstol.no


Hei,

jeg har kuttet ut min far, for han drev med telefonterror mot meg, for et drøyt år siden, (som jeg har anmeldt til Politiet i Drammen).


(Og også omsorgssvikt, i barndommen).


Men før jeg kuttet han ut, så sa han at mine grandonkler i Holmsbu, Otto og Gunnar Bergstø, og Idar Sandersen, hadde masse malerier etter Kittelsen.

Så det huset deres, (som min far frasa i arv, av en eller annen grunn, han likte kanskje ikke at disse brødrene ble 'adopert' av kunstner-kolonien fra Oslo, som unge. Og jeg lurer på om min far egentlig er sønn av fabrikkeier Jebsen, på Berger, for min farmor jobbet for han under krigen, som tjenestepike, og Jebsen bestilte dram fra Drammen på rasjoneringskortet, til farmora mi, fortalte hu meg, på 80-tallet, og min far ble født i 1944, var det vel).


Men disse maleriene til Kittelsen, har vel ikke blitt ordentlig oppgitt.

Og, faren min sa at det huset var verdt mange millioner, for det har så bra utsikt til Drammensfjorden, og jeg tror det har brygge og kanskje strandlinje og.


Her kan man se at jeg er arving:

ikke arv holmsbu


Så da ønker jeg offentlig skifte, for jeg tror det har vært noe lureri her.


(Siden maleriene av Kittelsen ikke nevnes av advokaten, i brevet, fra 2006, som man kan se litt av ovenfor.

På forhånd takk for hjelp med dette!

Mvh.


Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter