Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. februar 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Oppdatering/Fwd: Anmeldelse/Fwd: You have been invited to contribute to Mafian, grobian & dumrian / Miss Erik Ribsskog Fan Club










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Anmeldelse/Fwd: You have been invited to contribute to Mafian, grobian & dumrian / Miss Erik Ribsskog Fan Club











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Feb 15, 2011 at 4:40 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>






Hei,

jeg ser også at det står noe om 'Miss Erik Ribsskog' der.

Det mener jeg må være noe trussel om demaskulering, og det ser jeg på som nesten som noe lignende av en dødstrussel.

At det burde være like straffbart.


Så det vil jeg også anmelde.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/2/15
Subject: Anmeldelse/Fwd: You have been invited to contribute to Mafian, grobian & dumrian / Miss Erik Ribsskog Fan Club

To: post.nord-trondelag@politiet.no
Cc: post <post@spesialenheten.no>


Hei,

de som har denne bloggen, rapper materiale fra min blogg, og jeg er ikke interessert i å bidra på denne bloggen.


Så disse stadige invitasjonene om å bidra, de ser jeg på som trakassering.


Jeg kjenner heller ingen Malene.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Sender kopi til Spesialenheten, siden dere ikke har svart på vel over 100 lignende anmeldelser, de siste månedene.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Malene Trembles ♥ <no-reply@google.com>

Date: 2011/2/12
Subject: You have been invited to contribute to Mafian, grobian & dumrian / Miss Erik Ribsskog Fan Club
To: eribsskog@gmail.com



The Blogger user Malene Trembles ♥ has invited you to contribute to the blog: Mafian, grobian & dumrian / Miss Erik Ribsskog Fan Club.


To contribute to this blog, visit:
http://www.blogger.com/i.g?inviteID=5834449676850649626&blogID=8951449755495669822


You'll need to sign in with a Google Account to confirm the invitation and start posting to this blog. If you don't have a Google Account yet, we'll show you how to get one in minutes.


To learn more about Blogger and starting your own free blog visit http://www.blogger.com.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter