Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 16. februar 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Ich been gefollowed by the 'mafian' / Erik Ribsskog Fan Club : Vi hørte at du...










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Ich been gefollowed by the 'mafian' / Erik Ribsskog Fan Club : Vi hørte at du...











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Feb 16, 2011 at 12:22 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

altså det, at jeg anmelder faren min, Arne Mogan Olsen, for omsorgssvikt, under oppveksten.

Det betyr ikke at jeg vil ha noen form for kontakt med min far nå.

Dette er fordi jeg vil ha erstatning fra kommunen osv.


Og for å formalisert denne omsorgssvikten, sånn at jeg kan forklare dette for andre, hvorfor jeg var så fattig som student i Oslo, og hvorfor jeg måtte jobbe på Rimi, osv., i mange år, og hvorfor jeg ikke har noe formue.


Fordi jeg startet lavt, og hadde nok klart meg bedre hvis jeg hadde vært foreldreløs.

Så kontakt fra min far er uønsket.

Jeg har anmeldt han for telefonterror også.

Så denne e-posten ønsker jeg å anmelde for trakassering.


Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Sender kopi e-post, til Spesialenheten, siden dere ikke svarer meg, fra 'onkel Politi'.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Pappa Arne <arnemogan@gmail.com>
Date: 2011/2/16
Subject: Ich been gefollowed by the 'mafian' / Erik Ribsskog Fan Club : Vi hørte at du...

To: eribsskog@gmail.com


Pappa Arne has sent you a link to a blog:



Jeg kan sende deg etter Iver Huitfeldt for der sitter jeg på mye informasjon. Til din oplysning dro jeg ike fra deg.



Blog: Ich been gefollowed by the 'mafian' / Erik Ribsskog Fan Club


Post: Vi hørte at du liker blogging, Erik


Link: http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/2011/02/vi-hrte-at-du-liker-blogging-erik.html



--

Powered by Blogger


http://www.blogger.com/








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter