Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. februar 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: FW: Miss Erik Ribsskog, der er Smart Matches til dig! (Feb 19 2011)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: FW: Miss Erik Ribsskog, der er Smart Matches til dig! (Feb 19 2011)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Feb 27, 2011 at 7:40 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

jeg blir utsatt for en hat-kampanje, på nettet.

Denne e-posten jeg videresender her, er del av denne kampanjen, (mener jeg).

('Skjult' trussel om demaskulering, (Miss Erik Ribsskog), pengeutpressing, mm.).


Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som en politidame, hos Drammenspolitiet, informerte meg om, at jeg måtte skrive, i anmeldelser sendt pr. e-post, i 2007 vel).

Jeg sender også dette til Spesialenheten, siden dere hos Politiet ikke svarer på min korrespondanse, (pr. brev og e-post).


Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <e.ribsskog@hotmail.com>

Date: 2011/2/21
Subject: FW: Miss Erik Ribsskog, der er Smart Matches til dig! (Feb 19 2011)
To: eribsskog@gmail.com




Videresender denne til deg.

Løsepengene ønskes innpå konto:


0539 13 50945
SWIFT: SKIANOBB

Navn: Mafian, Avd. Nord


Forfallsdato er 25.02.2011.
Om beløpet ikke kommer på konto innen da, vil MyHeritage-profilen bli slettet.

Backup vil selges for 5000 €.


Ønsket beløp er 1000 €, ca 7700 NOK.


Mvh Mafian, Avd.Nord




Date: Sat, 19 Feb 2011 17:44:59 -0600
To: e.ribsskog@hotmail.com

From: smartmatch2@myheritage.com
Subject: Miss Erik Ribsskog, der er Smart Matches til dig! (Feb 19 2011)



Har du problemer med at læse denne e-mail? Se den i din browser.





































Hej Miss Erik

Gode nyheder, MyHeritage.com fandt 4 nye Smart Matches til dig!






En Smart Match forbinder en i dit slægtstræ med en, som vi mener er den samme person i et andet medlem af MyHeritage.com slægtstræ. Gode Smart Matches hjælper dig med at finde nye familiemedlemmer og forfædre!






Ingen Smart Matches på dit 'Ribsskog Family Tree' stamtræ





















































Ny
Én ny Smart Match blev fundet i
Gulisano Boerglum Web Site / Gulisano Family Tree
, et slægtstræ med 1.877 personer oprettet af Cristina Angela Gulisano fra Danmark og sidst opdateret den Februar 19 2011.









Kontakt Cristina Angela





I dit træ I matchende træ










Helene Lauridsen Løvenbalk (Pedersdatter Munk)

Direkte ane (16 generationer)











Helene Lauridsen Løvenbalk (Pedersdatter Munk)
Match kvalitet: 88%






















Lær mere








Se alle matcher på dette slægtstræ online

Hvad er det næste?

Du tilskyndes til at besøge ovennævnte link og kontakte ejerne af de matchende træer og finde ud, hvad I ellers kan lære af hinanden.

God fornøjelse

MyHeritage.com team





Denne e-mail blev sendt for lette brugen af din familieside på MyHeritage.com. Hvis du ikke længere ønske at modtage e-mails af denne type,
klik her.

MyHeritage (UK) Ltd., Cardiff House, Second Floor, Tilling Road, London NW2 1LJ, England;
http://www.myheritage.com












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter