Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 18. februar 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Ich been gefollowed by the 'mafian' / Erik Ribsskog Fan Club : Direkte etter ...










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Ich been gefollowed by the 'mafian' / Erik Ribsskog Fan Club : Direkte etter ...











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Feb 18, 2011 at 7:45 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

jeg har meldt meg inn i Stiftelsen Rettferd for Taperne.

Dette er blant annet for å markere, at jeg ikke ønsker å ha mer med slekt og familie, i Norge, å gjøre, ettersom de har mobbet meg hele livet.


Så kontakt fra min far, (som dette), er uønsket.

Dette ønsker jeg å anmelde.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Jeg sender kopi til Spesialenheten, siden dere ikke svarer, hos Politiet.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Pappa Arne <arnemogan@gmail.com>

Date: 2011/2/16
Subject: Ich been gefollowed by the 'mafian' / Erik Ribsskog Fan Club : Direkte etter ...
To: eribsskog@gmail.com


Pappa Arne has sent you a link to a blog:



Disse skriver om deg kan du selv se du gjør deg til narr for all verden. Du må på sykehus som din mor, jeg kan hjelpe deg med det. AG3en din hentet Heimevernet og Martin har Ingeborgs krus de andre tingene som du ikke tok ansvar for ble kasta



Blog: Ich been gefollowed by the 'mafian' / Erik Ribsskog Fan Club


Post: Direkte etter Odin


Link: http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/2011/02/direkte-etter-odin.html



--

Powered by Blogger


http://www.blogger.com/








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter