Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. februar 2011

Jeg sendte en ny e-post, i forbindelse med at jeg blir tulla med på nettet av noen mobbere, som har fått tak i mobilnummeret mitt




Gmail - How do we make YapTime better?










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




How do we make YapTime better?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Feb 21, 2011 at 1:27 AM




To:
Robert Kapela <rkapela@yaptime.com>


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>






Hi,

why do you write to me?

I have not contacted you.

Some pranksters have got hold of my mobile-number, and are messing with me.


I'm sending about this to the Police in Norway, as well, since the Police at Merseyside, are also messing with me, calling me 'Miss Erik Ribsskog', etc., in letters, so I've reported them to the IPCC, a couple of years ago, but they don't reply.


Erik Ribsskog


On Fri, Feb 18, 2011 at 10:11 PM, Robert Kapela <rkapela@yaptime.com> wrote:

I noticed you recently signed up for YapTime, thank you!





It’s hard to believe that YapTime is only 26 days ago. Since
launch, thousands have visited the web site and we have made many improvements
to the service.



We are now ready to make some more enhancements and I was
wondering if you could take just a couple of minutes and let me know how we can
make YapTime more useful for you. I’m
interested in hearing all your suggestions!



Thanks you for taking your time to help out YapTime




Happy Yapping, Robert


-------------

YapTime
Where Private Groups Gather

Robert Kapela

President/Founder










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter