Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 16. februar 2011

Jeg sendte en ny e-post i forbindelse med at jeg blir tulla med på nettet, osv.




Gmail - inquiry










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




inquiry











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Feb 16, 2011 at 1:03 AM




To:
laura.cevdar@delti.com


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>






Hi,

I haven't contacted you about tires.

Someone are messing with me on the internet.

Please stop sending me e-mails about tires!

I send copy e-mail to the police in my home-land Norway, since the Merseyside Police are calling me 'Miss Erik Ribsskog', in letters, which I think is a threat of demasculation, which I've reported to the IPCC, a couple of years ago, but they don't reply.


Erik Ribsskog


On Mon, Feb 14, 2011 at 7:04 AM, <laura.cevdar@delti.com> wrote:



Dear Mr.Ribsskog,



Thank you very much for your inquiry.

We would kindly ask you to provide us the tyre size for us to be able to

offer you some brands. In case you do not know which size suits your

car, please check your current tyres, the motor vehicle certificate or

take into consideration the advice of a fitter.

Thank you for your understanding.







Please do not hesitate to get back to us in case we could provide further information.


Kind regards

Ms Laura Cevdar
Delticom Tyres Ltd.
9 Thames Street
Charlbury Oxford
OX7
3QL
Tel.: 0800 3286532
Fax: +49 89 208080815
Email: laura.cevdar@delti.com

We are constantly trying to improve our service. In order to help us do so, please be so kind and let us know if this email was helpful to you: Yes / No



The home of low tyre prices

B2C UK www.mytyres.co.uk
B2C Germany www.reifendirekt.de

B2C Austria www.reifendirekt.at
B2C Switzerland www.reifendirekt.ch
B2C Switzerland www.pneusonline.ch (french)

B2C Netherlands www.autobandenmarkt.nl
B2C Sweden www.dackonline.net
B2C Ireland www.eiretyres.net

B2C France www.123pneus.com
B2C Denmark www.daekonline.com
B2C Belgium www.pneusonline.be

B2C Italien www.gommadiretto.it
B2C Spanien www.neumaticos-online.com
B2C Polen www.oponytanio.pl

B2C Tschechische Republik www.pneushop.cz
B2C Ungarn www.gumik.com
B2C Norwegen www.dekkonline.com


B2C Motorbikes www.motorradreifendirekt.de
B2C Motorbikes www.motorradreifendirekt.at

B2C Motorbikes www.motorradreifendirekt.ch










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter