Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. februar 2011

Jeg sendte en ny e-post, i forbindelse med at jeg blir tulla med på nettet, etc.




Gmail - Callback Request










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Callback Request











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Feb 15, 2011 at 5:21 AM




To:
website@mitsubishi-cars.co.uk


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>






I'm not 'Miss'.

I'm Mr. Erik Ribsskog.

Some pranksters are messing with me.

I send a copy e-mail to the Police in Norway, since I think this is a threat of demasculation.


The Merseyside Police have also called me 'Miss Erik Ribsskog' in letters, which I've reported to the IPCC, (but which they don't reply about), so that's why I'm sending about this to Norway.


Erik Ribsskog

PS.

Til politiet i Norge:

Min far kjøpte en Mitsubishi, i Tyskland, på 80-tallet.

(Sammen med en Mercedes Benz han egentlig dro for å kjøpe.


En bil som rektor Borgen, (seinere Norsk Lystbåtformidling), kjøpte av faren min).

Og jeg fikk også en telefon fra Mercedes Benz, her i England, i går vel.

Er det noen Bergeråsen-folk som tuller.


(Faren min bodde på Bergeråsen, nede hos Haldis Humblen, hvor disse bilene stod parkert.

Jeg bodde alene i Leirfaret 4B, og har anmeldt faren min for omsorgssvikt).

Erik Ribsskog



On Sun, Feb 13, 2011 at 8:05 PM, <website@mitsubishi-cars.co.uk> wrote:

Miss Ribsskog,

Thank you for your request for a callback.


Your local Mitsubishi dealer will contact you shortly.

Your local Mitsubishi dealer is Gallaghers of Sandycroft, Chester Road, Sandycroft, Deeside, Nr Chester, Flintshire, CH5 2QN


To visit their website, please click here.


Kind regards,
Mitsubishi Motors



This is an automated email. Please do not reply to this email.




This message has been scanned for viruses by BlackSpider MailControl - www.blackspider.com










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter