Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. februar 2011

Jeg sendte en ny e-post, i forbindelse med at jeg blir utsatt for en terrorkampanje på nettet




Gmail - RE: An Ecard From Miss Erik Ribsskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




RE: An Ecard From Miss Erik Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Feb 27, 2011 at 7:28 PM




To:
Liverpool Direct <liverpool.direct@liverpool.gov.uk>


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>






Hi,

why do you send me this e-mail?

This must be a hoax.

I'm not 'Miss Erik Ribsskog', I'm 'Mr. Erik Ribsskog'.

I'm sending about this to the Police in Norway, since the Merseyside Police also call me 'Miss Erik Ribsskog', which I've reported about, to the IPCC, (a couple of years ago), who don't reply.


Erik Ribsskog


On Mon, Feb 21, 2011 at 1:36 AM, Liverpool Direct <liverpool.direct@liverpool.gov.uk> wrote:



Thank you for your e-mail.

This e-mail confirms we have received your enquiry.



We will aim to respond to you within 24 hours, but please note that during busy periods it may take up to three working days to reply to you. In the mean time, you will be able to find the answers to lots of questions on our website: www.liverpool.gov.uk.



Please do not reply to this e-mail as it has been generated automatically.



Thank you



Liverpool Direct Limited



Company of the Year Liverpool Direct Limited, North of England Business Excellence.



IiP Investors in People



ISo9001 Quality Management System Standard



ISO14001 Environmental Management System Standard



C2e Committed to Equalities







______________________________________________________________________

DISCLAIMER:



The information in this e-mail is confidential and may be read, copied or used only by the intended recipient(s). If you have received it in error please contact the sender immediately by returning the e-mail or by telephoning a number contained in the body of the e-mail then and please delete the e-mail without disclosing its contents elsewhere. No responsibility is accepted for loss or damage arising from viruses or changes made to this message after it was sent. The views contained in this email are those of the author and not necessarily those of the author’s employer or service provider.



This email has been automatically scanned for viruses and malicious content by MessageLabs for your protection

______________________________________________________________________









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter