Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. februar 2011

Jeg sendte en ny e-post til the Department for Work and Pensions




Gmail - To Barbara Hume, Performance Manager, regarding my Sencia-complaint/Fwd: Phone-call today










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




To Barbara Hume, Performance Manager, regarding my Sencia-complaint/Fwd: Phone-call today











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Feb 19, 2011 at 6:50 PM




To:
CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>


Cc:
donna.redmond@sencia.co.uk, Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk






Hi,

is it alright, if I deal with the Sencia-complaint in writing?

(That company gives me a bit 'the creeps', I think they are to 'New Age').

Hope this is alright!


Yours sincerely,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Fri, Feb 18, 2011 at 11:36 PM
Subject: Fwd: Phone-call today
To: donna.redmond@sencia.co.uk
Cc: Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk



Hi,

I thought more about this now.

And I don't really want to go to a meeting about this.

I have explained my complaint in writing.

And I think the name of your building, Cotton Exchange, sounds like something to do with slave-trade.


I don't think companies who operates from buildings with names like that are fine always.

So I hope it's alright we deal with this in writing.

(I also know someone from an employment-case I have, who work in that building, who I don't want to meet, (on behalf of Lufthansa), in case she'll say I'm stalking her, like I've explained to the Jobcentre).


Hope this is alright!

Best regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Thu, Feb 17, 2011 at 2:12 PM
Subject: Phone-call today
To: donna.redmond@sencia.co.uk


Hi,

I called your office just now, on 0151 236 2772, to discuss a letter from the Department of Work and Pensions, which I received earlier this week.


I was told you weren't in today, but I was given your e-mail address.


I was told in the mentioned letter, that you wanted a meeting, to discuss the CV I got from Sencia, and the problems that I've written about to the Jobcentre.

Best regards,


Erik Ribsskog











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter