Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. februar 2011

Jeg sendte en ny e-post til the Landlord




Gmail - Complaint about not following good practice regarding warning about building work










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Complaint about not following good practice regarding warning about building work











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Feb 15, 2011 at 10:08 AM




To:
sales@tjthomas.co.uk


Cc:
Liverpool Direct <liverpool.direct@liverpool.gov.uk>, "Harker, David" <david.harker@citizensadvice.org.uk>, emb.london@mfa.no






Hi,

I contacted the Council, to complain on that you haven't warned about the bouilding-work, that you are doing now, on Hope Champers.

I explained that the Council always tells in advance, in letters, when they do work in Dale St., etc.


The Council, (Alex Danylco there, Environmental Health Officer), told me that it was good pratice, to tell tennants in advance, about building work.

And I think that, escpecially, since the disco, G-bar, is right across the lane, with load music, untill 3 am - 6 am, four nights a week, then the landlord should warn in advance, about the building-work.


Because it's easy to get a late rythm, living next to a disco playing load music, especially if you have a IT as a profession/hobby, like I have.

So I'm going to tell this in court, that you don't follow good practice, if you try to throw me out again, (since I have some arrears).


I haven't got anywhere else to live, and you don't do repairs eighter, (like the Council have been inspecting here), so I don't think I should pay all the money, when I don't get the full product, that I pay for.


How long is this noisy building-work going to last?

Isn't it T.J. Thomas/Imperial Properties who owns Hope Chambers?

Why haven't tennants been informed?


Regards,

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter