Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. februar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Psykiatrien i Vestfold




Gmail - Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Feb 22, 2011 at 4:01 AM




To:
post@piv.no


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no


Bcc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

for 3-4 år siden, så ringte jeg dere, og fikk tilsendt min journal, fra Psykiatrien i Vestfold.

Der var det mye feil, det stod blant annet at jeg var 24 år, mens jeg egentlig var 34 år da, (i 2005).


Det står jeg har en tentativ diagnose, som paranoid.

Men vi ble enige om, på telefonen, for 3-4 år siden, at dere godt kunne slette den journalen.

Siden det stod så mye tull og tøys der.


Det stod at jeg var 10 år yngre enn jeg var, og det stod ikke noe om at jeg var i Heimvernet, hadde jobbet som butikksjef, i Rimi, i Oslo, og at jeg hadde studert på Universitet i England.

(Dette var min onkel Martin sin prosjekt.


Jeg var litt deprimert etter å ha overhørt at jeg var forfulgt av noe 'mafian', og han dro meg med, for å få kommunen til å betale støtte for meg, sånn at han kunne sette Moelven-brakker osv, på gården til han og hans daværende samboer Grete Ingebrigtsen, i Kvelde).


Hun tyske psykologen Silke, hadde visst slutta der, sa ei Larvik-dame, da jeg ringte dere, for 3-4 år siden.

Så vi ble enige om at min journal hos dere, bare var tull og tøys, og at dere godt kunne slette den.


Men nå blir dette brukt mot meg, av mine slektninger, for å få meg tvangsinnlagt, osv.

Politiet nekter også å godta anmeldelser jeg sender dem.

Jeg kunne trengt noe skriftlig fra dere, hvor dere bekrefter det som ble sagt, på telefon, da jeg ringte dere, her fra England, for en del år siden.


Nemlig at den nevnte journalen min hos dere, ikke var noe særlig seriøse greier, men noe dere bare godt kunne slette.

Sender kopi til Politiet og Spesialenheten, siden de tuller fælt med meg.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Rudolf Bering <rudolfberingkoben@gmail.com>

Date: 2011/2/22
Subject: Erik Ribbskog
To: folkeregister@odense.dk, info@folkeregisteret.dk
Cc: eribsskog@gmail.com



Det oplyses hermed, om at Erik Ribbskog har paranoid psykose

(vrangforestillingslidelse) og er på flugt fra Psykiatrien i Vestfold,

iflg. oplysninger fra hans familie.



Med venlig hilsen



Rudolf Bering











PS.

Her er mer om den tyske psykologen Silke:

tyske psykologen silke

http://www.psykologforeningen.no/pf/layout/set/print/Media/Images/larvik-0113

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter