Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 18. februar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Stiftelsen Rettferd for taperne




Gmail - Kontigent/Fwd: Ich been gefollowed by the 'mafian' / Erik Ribsskog Fan Club : Direkte etter ...










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Kontigent/Fwd: Ich been gefollowed by the 'mafian' / Erik Ribsskog Fan Club : Direkte etter ...











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Feb 18, 2011 at 8:18 AM




To:
post@taperne.no






Hei,

nå sendte jeg penger for kontigenten, her fra England, i går.

Jeg skal sende skjemaene jeg fikk også.

Kan jeg scanne disse, og sende som vedlegg til e-post?


Jeg har hatt noen ting hos City Self Storage, (som jeg har holdt de løpende oppdatert om, når jeg får råd til å betale).

Faren min, (og resten av slekta), har mobba meg hele livet.


(Han har visst også trua Trond Halvorsen, som jeg skreiv med, og sa han var 'mafian', så vær advart mot han.

Arne Mogan Olsen, heter faren min).

City Self Storage, vil nå ikke fortelle meg hvor tinga mine er.


Og jeg vet ikke om faren min kødde, eller ikke, om det han skriver i e-posten nedenfor er sant.

Jeg holder uansett City Self Storage ansvarlig, for jeg har holdt de løpende oppdatert, om min økonomiske situasjon.


Jeg trenger også hjelp med en omsorgssvikt-sak, mot faren min, og Svelvik kommune da vel.

Faren min lot meg bo alene, fra jeg var ni år.

Dessuten får jeg ikke arv etter min mormor, Ingeborg Ribsskog, som døde i 2009, og hadde verdifulle malerier og møbler, siden hun var etter Gjedde og Løvenbalk og arvet Adeler, (hun var danskfødt, vokst opp i adelen/overklassen der, med privatlærerinne og slottsball, osv.).


Politiet vil heller ikke etterforske at jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004.

Og vil ikke etterforske mordforsøk mot meg, i Kvelde, i 2005.


(Det var da jeg flyktet til England).

Myndighetene i Norge er som nazister mot meg.

De behandler meg som jødene ble behandlet, av nazistene, under 2. verdenskrig, når det gjelder at eiendommen deres ble konfiskert og at de ikke hadde noen rettigheter.


For det tredje, eller fjerde, så blir jeg også truet med utkastelse, her i England.

Jeg er på etterskudd med leia, siden jeg er arbeidsledig.

Jeg får heller ikke graden min, (som jeg mener jeg burde få), fra NITH.


Jeg får ikke studielån, fra Lånekassa, enda jeg er berettighet egentlig.

Det fortsetter og fortsetter.

Det er liksom som stats-nazisme, i Norge nå, synes.

Håper dere kan forklare meg om det er greit at jeg sender scannede kopier av de aktuelle skjemaene, eller om jeg bør sende disse i brev.


Sender meg kopi av skjema for innbetaling av kontigent, fra banken min her i Storbritannia.

Mvh.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Pappa Arne <arnemogan@gmail.com>

Date: 2011/2/16
Subject: Ich been gefollowed by the 'mafian' / Erik Ribsskog Fan Club : Direkte etter ...
To: eribsskog@gmail.com


Pappa Arne has sent you a link to a blog:



Disse skriver om deg kan du selv se du gjør deg til narr for all verden. Du må på sykehus som din mor, jeg kan hjelpe deg med det. AG3en din hentet Heimevernet og Martin har Ingeborgs krus de andre tingene som du ikke tok ansvar for ble kasta



Blog: Ich been gefollowed by the 'mafian' / Erik Ribsskog Fan Club


Post: Direkte etter Odin


Link: http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/2011/02/direkte-etter-odin.html



--

Powered by Blogger


http://www.blogger.com/






img291.jpg
824K








PS.

Her er vedlegget:

img291 paint

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter