Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. februar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Folkeregisteret i Odense




Gmail - Til leder for Folkeregisteret i Odense - Klage/Fwd: Klage - hemmelighold/Fwd: Påminnelse - opplysninger Palle Ravn/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/F










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til leder for Folkeregisteret i Odense - Klage/Fwd: Klage - hemmelighold/Fwd: Påminnelse - opplysninger Palle Ravn/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/F











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Feb 22, 2011 at 4:31 AM




To:
folkeregister@odense.dk








---------- Forwarded message ----------
From: Kurt Mielke <kurt@lyn.dk>
Date: 2011/2/22

Subject: Re: Klage - hemmelighold/Fwd: Påminnelse - opplysninger Palle Ravn/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtm

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Vi er et privat firma. Vi arbejder på at private kan søge i

folkeregisteret, døgnet rundt, til en rimelig pris. I dag kan

kun virksomheder dette. Private er henviste til de kommunale

folkeregistre, som tager 52 kr. pr søgning. Vi mangler dog

Indenrigsministerens tilladelse til at videregive oplysningerne.



Jeg må derfor henvise dig til det kommunale folkeregister. Jeg

har ikke læst de vedlagte dokumenter, da de jo ikke vedkommer

mig, men kan da oplyse dig, at reglerne for søgning er at

finde i CPR-loven, efter hvilken, man kan få oplysningerne på

en person, hvis man har (tidligere) navn og enten tidligere

adresse eller fødselsdato. Hvis personen har hemmeligholdt sin

adresse, kan du først få oplysningerne, hvis du eksempelvis

kan sandsynliggøre et økonomisk mellemværende. Endelig koster

søgning DKK 52, som du enten kan betale kontant, eller kan

sende en check sammen med din søgning.



Hvis du ønsker at klage, mener jeg at sagsbehandlingen er sådan,

at du skriver til den myndighed, som du klager over. Er

man ikke tilfreds med resultatet, kan man evt. indbringe sagen

for domstolene.



v.h. Kurt Mielke



On Tue, Feb 22, 2011 at 02:38:57AM +0000, Erik Ribsskog wrote:

> Hei,

>

> jeg vil gjerne klage på at det skal være så hemmelig, med denne Palle Ravn,

> enda jeg har navn og fødselsdato og fødselssted, og det hele.

>

> Det synes jeg er bemerkelig, at informasjonen dere gir plutselig skal

> stoppe, når det gjelder Palle Ravn.

>

> (Alt dette er i forbindelse med Holger baron Adelers testamentet, hvor min

> avdøde mor, Karen Ribsskog, arvet).

>

> Det skal vel ikke være sånn at man blir tullet med bare fordi man er norsk?

>

> Så jeg ser gjerne at dere informerer om denne 'filur'.

>

> Med hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

>

> ---------- Forwarded message ----------

> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

> Date: 2011/2/21

> Subject: Påminnelse - opplysninger Palle Ravn/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr.:

> Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere

> stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere

> stiftamtmann, (min grandonkel), Lou

> To: folkeregister@odense.dk

>

>

> Hei,

>

> jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-post, så jeg forsøker

> å sende den igjen.

>

> (Jeg kan godt betale 58 kroner hvis det er de pengene det står på.

>

> Selv om jeg ikke har så utrolig god råd).

>

> Mvh.

>

> Erik Ribsskog

>

>

> ---------- Forwarded message ----------

> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

> Date: 2011/2/19

> Subject: Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re:

> Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd:

> Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis

> Heegaard, som visstnok bodde på Od

> To: folkeregister@odense.dk

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ----------

> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

> Date: 2011/2/19

> Subject: Oppdatering/Fwd: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.:

> Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs:

> Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard,

> som visstnok bodde på Odense

> To: folkeregister@odense.dk

>

>

> Hei,

>

> husket jeg forresten å si at Palle Ravn, ble født 12. maj 1932, i

> Frederiksberg?

>

> (Se vedlagte dokument fra Holger baron Adelers testamente).

>

> Beklager at det blir så mange e-poster!

>

> Mvh.

>

> Erik Ribsskog

>

>

> ---------- Forwarded message ----------

> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

> Date: 2011/2/18

> Subject: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.:

> Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål

> om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som

> visstnok bodde på Odense slott

> To: BSC - Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

>

>

> Hei,

>

> men da skal jeg ikke plage deg mer.

>

> Mange takk for hjelp!

>

> Ha en fin helg etterhvert.

>

> Mvh.

>

> Erik Ribsskog

>

>

> 2011/2/18 BSC - Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

>

> > Hej

> >

> > Som jeg skrev tidligere, så kan jeg ikke finde nogle oplysninger om Palle

> > Ravn, uanset om du betaler eller ikke.

> >

> >

> > Venlig hilsen

> > Bente Skytthe

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> > *Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.:

> > Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres

> > tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde

> > på Odense slott*

> > *Erik Ribsskog * til: BSC - Folkeregister

> > 18-02-2011 12:05

> >

> >

> >

> > ------------------------------

> >

> >

> >

> > Ok,

> >

> > jeg forstår det nå, når du forklarer det på den måten.

> >

> > Jeg betaler gjerne 58 kroner for å få adressen til Palle Ravn.

> >

> > (Som jeg har oppgitt deg to tidligere adresser for).

> >

> > Det er i forbindelse med en arvesak, som gjelder våpen etter den norske

> > nasjonalhelt Cort Adeler, mm.

> >

> > Så dette er ikke bare noe tøys og tull.

> >

> > Jeg kan sende de pengene med PayPal, eller i værste fall fra min bank her i

> > England.

> >

> > Mvh.

> >

> > Erik Ribsskog

> >

> >

> > 2011/2/18 BSC - Folkeregister <*folkeregister@odense.dk*<folkeregister@odense.dk>

> > >

> > Hej

> >

> > Jeg nævnte ikke noget om gebyret, fordi det i starten kun var 1 person du

> > spurgte om. Og fordi jeg vidste, at det ville være besværligt for dig at

> > betale gebyret, når du bor i England. Jeg ville bare være hjælpsom.....men

> > nu er det ved at blive for meget.

> >

> > Venlig hilsen

> > Bente Skytthe

> >

> > *Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere

> > stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere

> > stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense

> > slott*

> >

> > *Erik Ribsskog * til: BSC - Folkeregister

> > 18-02-2011 08:42

> >

> >

> >

> >

> > ------------------------------

> >

> >

> >

> > Hei,

> >

> > ja, det var merkelig at man ikke kunne finne Palle Ravn, på de adressene

> > som står i testamentet, til Holger baron Adeler.

> >

> > Jeg synes også det var merkelig at du ikke sier fra om dette gebyr, på

> > forhånd.

> >

> > Men sånn var det også da jeg bestilte testamentet til Holger baron Adeler.

> >

> > Det er sånn det er i Danmark.

> >

> > Men du fant jo adressen til hans søster, Bente Holte, og jeg har sendt

> > e-post til hennes sønn, tror jeg det er, Bo Holte.

> >

> > Så får jeg slutte å mase på dere i Odense.

> >

> > Så jeg får jeg tenke litt her i England, før jeg bestemmer meg om hva jeg

> > skal gjøre videre, i forbindelse med de tingene etter baron-paret Adeler,

> > osv.

> >

> > Mange takk for deres svar ihvertfall.

> >

> > Mvh.

> >

> > Erik Ribsskog

> >

> > PS.

> >

> > Jeg sendte også til dere om en Poulsen, men han bor visst på samme adresse

> > enda, i Charlottenlund, var det vel.

> >

> > Så den forespørselen kan dere bare se bort fra.

> >

> > Hvis han ikke er død nå da.

> >

> > Igjen mange takk for deres hjelp!

> >

> >

> > 2011/2/18 BSC - Folkeregister <*folkeregister@odense.dk*<folkeregister@odense.dk>>

> >

> > Hej

> >

> > Jeg kan ikke finde Palle Ravn på den adresse i Gilleleje heller.

> >

> > Det hjælper ikke at give mig en adresse i udlandet, dem kan jeg ikke søge

> > på.

> >

> > Jeg håber at dette var tilstrækkeligt. Normalt koster en adresseoplysning

> > 52 kr. Hvis du ønsker yderligere oplysninger, må jeg bede dig om at overføre

> > 52 kr. pr. forespørgsel til vores konto 3574 10137950. Kvittering for

> > betalingen bedes vedhæftet eventuelle fremtidige henvendelser.

> >

> >

> > Venlig hilsen

> > Bente Skytthe

> > folkeregistret

> > *Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann

> > Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann,

> > (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott*

> >

> >

> > *Erik Ribsskog * til: BSC - Folkeregister

> > 17-02-2011 17:42

> >

> >

> >

> >

> >

> > ------------------------------

> >

> >

> >

> > Hei,

> >

> > ok, det lykkes meg å finne en annen adresse her, på Palle Ravn, i Holger

> > baron Adelers testamente.

> >

> > På scan 23, fra Landsarkivet på Sjælland, så står det følgende adresse, for

> > Palle Ravn:

> >

> > Øster Alle 135, 3250 Gilleleje.

> >

> > (Det samme postnummer som Larvik i Norge hadde på den tiden, husker jeg,

> > for der bodde jeg noen år under oppveksten :)

> >

> > Det skal også være en adresse i Elfenbenkysten her, husker jeg, på han.

> >

> > Jeg kan eventuelt også se om jeg finner den, hvis den forrige ikke matcher

> > med folkeregister-databasen.

> >

> > Beklager hvis det blir mange e-poster!

> >

> > Mvh.

> >

> > Erik Ribsskog

> >

> >

> > 2011/2/17 BSC - Folkeregister <*folkeregister@odense.dk*<folkeregister@odense.dk>>

> >

> > Hej

> >

> > Det lykkedes mig at finde den nuværende adresse på Bente Holte, men Palle

> > Ravn kan jeg ikke finde oplysninger om på den adresse. Muligvis fordi det

> > var en c/o adresse, så han bare har haft postadresse der.

> >

> >

> > 17.02.2011 *

> >

> > Oplysning om adresse *

> >

> > Som svar på Deres henvendelse, kan det oplyses, at:

> >

> > Bente Holte

> > Stilling: Jordemoder

> >

> > har været tilmeldt følgende adresse siden den 01.12.2002

> >

> >

> > Søbakken 22

> > 2920 Charlottenlund

> >

> >

> > Kommune: Gentofte (Gentofte (157))

> >

> > Retskreds: Lyngby Ret (Lyngby Ret (1104))

> >

> >

> >

> > Venlig hilsen

> > Bente Skytthe

> >

> > *Re: Vedr.: Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt

> > (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min

> > grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott*

> >

> >

> >

> > *Erik Ribsskog * til: BSC - Folkeregister

> > 17-02-2011 17:00

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> > ------------------------------

> >

> >

> >

> > Hei igjen,

> >

> > det er mulig det du skrev der ble litt vel dansk for meg :) , men jeg

> > forsøker likevel.

> >

> > Adressen til Bente Holte, var i 1979, Klampenborgvej 7A, 2930 Klampenborg.

> >

> > Adressen til Palle Ravn, var også i 1979, c/o Henning Ravn, Engbakken 40,

> > 2830 Virum.

> >

> > (Palle Ravn flyttet visst senere til Cote de Ivory, eller Elfenbenskysten,

> > stod det også i Holger baron Adeler, sitt testamente).

> >

> > Håper jeg klarte å gjøre meg forståelig på norsk/dansk nå.

> >

> > Igjen mange takk for Deres svar!

> >

> > Mvh.

> >

> > Erik Ribsskog

> >

> >

> > 2011/2/17 BSC - Folkeregister <*folkeregister@odense.dk*<folkeregister@odense.dk>>

> >

> > Hej

> >

> > Vi må ikke give oplysninger om eventuelle slægtninge, idet du skal kunne

> > oplyse os navn og fødselsdato, eller navn og en tidligere adresse, på disse.

> >

> > Af samme årsag kan vi ikke oplyse om de andre personer, da du kun kender

> > deres navne.

> >

> >

> > Venlig hilsen

> > Bente Skytthe *Re: Vedr.: Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt

> > (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min

> > grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott*

> >

> >

> >

> >

> > *Erik Ribsskog * til: BSC - Folkeregister

> > 17-02-2011 14:58

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> > ------------------------------

> >

> >

> >

> > Hei,

> >

> > mange takk for Deres svar!

> >

> > Stod det ikke noe om eventuelle etterkommere forresten?

> >

> > Vel, det er kanskje ikke så farlig.

> >

> > Er det lov å spørre om disse jordmor Bente Holte, Palle Ravn, (og Henning

> > Ravn lever enda)?

> >

> > Det gjelder slektsforskning, og jeg lurer også på den arven etter Adeler,

> > om det var noen ugler i mosen der, så og si.

> >

> > Min andre grandonkel Anker var visst ikke så glad i Norge, og heller ikke

> > min mormor ville nok at jeg skulle bli baron, etter en diskusjon vi hadde,

> > da jeg var syv år gammel.

> >

> > Så her har de nok forfalsket, for jeg tror nok at Meme ønsket at jeg skulle

> > bli baron, siden hun testamenterte en ring til min mor.

> >

> > Men men.

> >

> > Jeg møtte hun Bente Holte, i et middagsselskap, hos min mor, 1993, (jeg

> > tror ihvertfall at det var henne), og hun var litt uhøflig, og snakket om

> > Grønland, da jeg sa jeg hadde vært på tøff vinterøvelse, og sovet i snøhule,

> > på Lillehammer.

> >

> > Men men.

> >

> > Så jeg skulle gjerne ha snakket med Fru Hulte, eller eventuelt Hr. Holte,

> > hvis han lever.

> >

> > Bestemor Ingeborg, sa at han var i live, i 2005, var det vel, da hennes

> > 'halv-fetter, fra Klampenborg', besøkte henne i Nevlunghavn, i Norge.

> >

> > På forhånd takk for eventuell hjelp!

> >

> > Mvh.

> >

> > Erik Ribsskog

> >

> >

> > 2011/2/17 BSC - Folkeregister <*folkeregister@odense.dk*<folkeregister@odense.dk>>

> > *

> > Oplysning om adresse *

> >

> > Som svar på Deres henvendelse, kan det oplyses, at:

> >

> > Steffen Peter Louis Anker Heegaard

> > Stilling: Stiftamtmand

> >

> > er død den 27.12.1990

> > Sidst registrerede adresse var

> >

> > Stejlbjergvej 22

> > Tåsinge

> > 5700 Svendborg

> >

> >

> >

> >

> >

> > Kommune: Svendborg (Svendborg (479))

> >

> > Retskreds: Svendborg Ret (Svendborg Ret (1137))

> >

> >

> >

> > Med venlig hilsen

> >

> > Bente Skytthe

> > folkeregistret *Re: Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd:

> > Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis

> > Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott*

> >

> >

> >

> >

> >

> > *Erik Ribsskog * til: BSC - Folkeregister

> > 17-02-2011 14:13

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> > ------------------------------

> >

> >

> >

> > Hei,

> >

> > ja, det står det som adresse, for min grandonkel, i hans tante baronesse

> > Adeler f. Nyholm aka. Meme, og hans fille-onkel, Holger baron Adeler, at

> > hans adresse er, Odense slott, 5000 Odense.

> >

> > Jeg skal se om jeg finner en scan av dokument, som de sendte meg fra

> > Landsarkivet på Skjælland.

> >

> > Hvis ikke det er nok så kan jeg sikkert finne hans fødselsdato.

> >

> > Det skal være 15. juni 1919, i Fredriksværk.

> >

> > Håper dette ble i orden nå.

> >

> > Er det forresten ingen som kjenner denne grandonkelen min, Louis Heegaard,

> > på Fyn.

> >

> > Hvis han var stiftamtmann, så var han vel nesten som en greve, eller noe

> > slikt, hadde det kanskje hett i gamle dager?

> >

> > Men men.

> >

> > Mange takk for deres e-post uansett ihvertfall!

> >

> > Mvh.

> >

> > Erik Ribsskog

> >

> >

> > 2011/2/17 BSC - Folkeregister <*folkeregister@odense.dk*<folkeregister@odense.dk>>

> >

> > Hej

> >

> > For at vi i folkeregistret kan finde oplysninger om en person skal du

> > oplyse os om enten

> >

> > navn og fødselsdato

> > eller

> > navn og en tidligere adresse

> >

> > på den person du leder efter.

> >

> > Til orientering kan oplyses, at Odense slot ikke er en beboelsesejendom,

> > men ejes af Odense kommune og bliver brugt til administration.

> >

> >

> > Venlig hilsen

> > Bente Skytthe

> > folkeregistret

> >

> > BorgerServiceCenter

> > Skulkenborg 1

> > 5000 Odense C *Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs:

> > Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard,

> > som visstnok bodde på Odense slott*

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> > *Erik Ribsskog * til: folkeregister

> > 16-02-2011 19:13

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> > Cc: "*kontakt@regionsyddanmark.dk* <kontakt@regionsyddanmark.dk>"

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> > ------------------------------

> >

> >

> >

> > Hei,

> >

> > vet dere noe om min grandonkel, Louis Heegaard, fikk han noen etterkommere?

> >

> >

> > Lurer også fælt på om han var i Johanitterordenen, (eller var forfulgt av

> > disse, siden jeg har de i slekta), men det står kanskje ikke i

> > Folkeregisteret, så sender dette også til Region Syddanmark, siden de visst

> > har tatt over for stiftamtmannen for Fyn.

> >

> > På forhånd takk for eventuelt svar!

> >

> > Mvh.

> >

> > Erik Ribsskog

> >

> >

> > ---------- Forwarded message ----------

> > From: *Historienshus* <*historienshus@odense.dk* <historienshus@odense.dk>

> > >

> > Date: 2011/2/16

> > Subject: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min

> > grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

> > To: *eribsskog@gmail.com* <eribsskog@gmail.com>

> >

> >

> > Kære Erik Ribsskog,

> >

> > Vi kan ikke svare på spørgsmålene om Louis, da det er for nyt til arkivet.

> > Jeg må foreslå, at du henvender dig til Folkeregisteret: *

> > folkeregister@odense.dk* <folkeregister@odense.dk>.

> >

> > Med venlig hilsen

> >

> >

> > Claus Thøgersen

> > Arkivar

> >

> > Odense Kommune

> > Stadsarkivet

> > Historiens Hus

> > Klosterbakken 2

> > 5000 Odense C

> >

> > Tlf. 6551 1030

> > E-mail: *historienshus@odense.dk* <historienshus@odense.dk>*

> > **www.historienshus.dk* <http://www.historienshus.dk/>

> >

> > Åbningstider: man-tir 12-16, ons 10-16, tor 14-19, fre-søn lukket.

> >

> > *Mikkel Skou Pedersen <**mspe@odense.dk* <mspe@odense.dk>*>*

> >

> > 16-02-2011 11:24

> >

> > Til

> > *stadsarkivet.bmf@sepo.odense.dk* <stadsarkivet.bmf@sepo.odense.dk>

> > cc

> > Emne

> > Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis

> > Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> > Venlig hilsen

> >

> > Mikkel Skou Pedersen

> > Juridisk Kontor, Borgmesterforvaltningen

> > Flakhaven 2

> > 5000 Odense C

> >

> > Direkte tlf. 65 51 10 18

> > Mail: *mspe@odense.dk* <mspe@odense.dk> *

> > **http://www.odense.dk* <http://www.odense.dk/>

> > ----- Videresendt af Mikkel Skou Pedersen/MSPE/BMF/Odense den 16-02-2011

> > 11:23 ----- *Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min

> > grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott*

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> > *Erik Ribsskog * til: odense

> > 16-02-2011 04:09

> >

> >

> > Fra: Erik Ribsskog <*eribsskog@gmail.com* <eribsskog@gmail.com>>

> > Til: *odense@odense.dk* <odense@odense.dk>

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> > ------------------------------

> >

> >

> >

> > Hei,

> >

> > jeg er barnebarn av Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, søster til deres

> > tidligere stiftamtmann, Louis Heegaard.

> >

> > Min mormor og hennes brødre, Louis og Anker, arvet Holger baron Adeler, og

> > deres tante baronesse Magna Dorothea Adeler f. Nyholm aka. Meme, i 1979 vel.

> >

> >

> > Og jeg fikk Adelers testamente tilsendt fra Landsarkivet for Sjælland, for

> > min mormor nevnte at min mor, Karen Ribsskog, hadde fått hennes penger etter

> > Adeler.

> >

> > (Min mor var også nevnt i testamentet til Meme, men ikke min onkel Martin

> > og tante Ellen).

> >

> > Jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004, enda

> > jeg er kriminell, jeg har kun jobbet som butikksjef i Rimi, og studert data

> > på HiO IU, mm.

> >

> > Jeg ble også forsøkt drept på en gård, eiet av min onkel Martins samboer,

> > Grete Ingebrigtsen, i 2005.

> >

> > Etter det har jeg levet som flyktning, i Liverpool.

> >

> > Jeg får ingen av mine rettigheter fra norske myndigheter.

> >

> > De vil ikke etterforske drapsforsøk mot meg, og de vil ikke fortelle meg

> > hvem den her 'mafian' er.

> >

> > Jeg var i min mormors 70-års dag, i 1987, og da synes jeg at Louis oppførte

> > seg litt besynderlig, og satt seg ned, (vekk fra de andre), like ved der jeg

> > satt ganske full, siden det var fri bar, noe en 16-17 åring syntes var

> > morsomt.

> >

> > Så tok jeg med min søster, Pia, på diskoteket i kjelleren der, for å

> > markere at vi var fra Larvik-området kanskje, (dette var hotell Wasiloff i

> > Stavern).

> >

> > Men jeg har ingen kontakt med noen i familien.

> >

> > Jeg driver også med slektsforskning, og har Johanitterordenen, i min fars

> > nye familie.

> >

> > Min far, Arne Mogan Olsen, lot meg bo alene fra jeg var ni år.

> >

> > Jeg har jobbet med å aktivere Windows på vegne av Micrsoft, her i

> > Liverpool, og da var det en gang en hyggelig dame, fra Odense, som ringte,

> > husker jeg, som hadde stått på ski, på Geilo vel.

> >

> > Kanskje hun jobbet i Odense kommune forresten, isåfall får dere hilse.

> >

> > Men men.

> >

> > Jeg lurte på om Louis fikk noen etterkommere?

> >

> > Var han med i Johanitterordenen, eller ble han eventuelt jaget av disse,

> > eller noen andre?

> >

> > På forhånd takk for eventuelt svar!

> >

> > Mvh.

> >

> > Erik Ribsskog

> >

> > PS.

> >

> > Her er en link til min arbeidssak mot Bertelsmann Arvato sin Microsoft

> > Scandianvian Product Activation: *

> >

> > **

> > http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation

> > *<http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation>

> >

> > [bilaget "dokument fra testamentet til holger baron adeler louis.JPG" blev

> > fjernet af Bente Hegaard Skytthe/BHSK/SAF/Odense]

> >

> >







--

Kurt Mielke

Ermelundsvænget 9

DK-2920 Charlottenlund

kurt@mielke.dk



A society that will trade a little liberty for a little order

will lose both and deserve neither

- T. Jefferson











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter