Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. februar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Folkeregisteret i Danmark




Gmail - Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vedr.: Tidligere stiftamtmann Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Feb 17, 2011 at 1:13 PM




To:
BSC - Folkeregister <folkeregister@odense.dk>






Hei,

ja, det står det som adresse, for min grandonkel, i hans tante baronesse Adeler f. Nyholm aka. Meme, og hans fille-onkel, Holger baron Adeler, at hans adresse er, Odense slott, 5000 Odense.


Jeg skal se om jeg finner en scan av dokument, som de sendte meg fra Landsarkivet på Skjælland.

Hvis ikke det er nok så kan jeg sikkert finne hans fødselsdato.

Det skal være 15. juni 1919, i Fredriksværk.


Håper dette ble i orden nå.

Er det forresten ingen som kjenner denne grandonkelen min, Louis Heegaard, på Fyn.

Hvis han var stiftamtmann, så var han vel nesten som en greve, eller noe slikt, hadde det kanskje hett i gamle dager?


Men men.

Mange takk for deres e-post uansett ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/2/17 BSC - Folkeregister <folkeregister@odense.dk>

Hej



For at vi i folkeregistret kan finde oplysninger
om en person skal du oplyse os om enten




navn og fødselsdato

eller

navn og en tidligere adresse



på den person du leder efter.



Til orientering kan oplyses, at Odense
slot ikke er en beboelsesejendom, men ejes af Odense kommune og bliver
brugt til administration.






Venlig hilsen

Bente Skytthe

folkeregistret



BorgerServiceCenter

Skulkenborg 1

5000 Odense C












Tidligere stiftamtmann
Fyn amt (Fiona)/Fwd: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann,
(min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott





Erik Ribsskog
til:
folkeregister

16-02-2011 19:13








Cc:
"kontakt@regionsyddanmark.dk"


















Hei,



vet dere noe om min grandonkel, Louis Heegaard, fikk han
noen etterkommere?




Lurer også fælt på om han var i Johanitterordenen, (eller var forfulgt
av disse, siden jeg har de i slekta), men det står kanskje ikke i Folkeregisteret,
så sender dette også til Region Syddanmark, siden de visst har tatt over
for stiftamtmannen for Fyn.




På forhånd takk for eventuelt svar!




Mvh.



Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------

From: Historienshus <
historienshus@odense.dk>

Date: 2011/2/16

Subject: Vedr.: Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann, (min grandonkel),
Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott

To:
eribsskog@gmail.com





Kære Erik Ribsskog,




Vi kan ikke svare på spørgsmålene om Louis, da det er for nyt til arkivet.
Jeg må foreslå, at du henvender dig til Folkeregisteret:
folkeregister@odense.dk.




Med venlig hilsen






Claus Thøgersen

Arkivar




Odense Kommune

Stadsarkivet

Historiens Hus

Klosterbakken 2

5000 Odense C




Tlf. 6551 1030

E-mail:
historienshus@odense.dk

www.historienshus.dk




Åbningstider: man-tir 12-16, ons 10-16, tor 14-19, fre-søn lukket.











Mikkel Skou Pedersen <mspe@odense.dk>

16-02-2011 11:24









Til

stadsarkivet.bmf@sepo.odense.dk


cc



Emne

Vs: Spørsmål om deres tidligere stiftamtmann,
(min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense slott


















Venlig hilsen



Mikkel Skou Pedersen

Juridisk Kontor, Borgmesterforvaltningen

Flakhaven 2


5000 Odense C




Direkte tlf. 65 51 10 18

Mail:
mspe@odense.dk


http://www.odense.dk


----- Videresendt af Mikkel Skou Pedersen/MSPE/BMF/Odense den 16-02-2011
11:23 -----







Spørsmål om deres tidligere
stiftamtmann, (min grandonkel), Louis Heegaard, som visstnok bodde på Odense
slott









Erik Ribsskog

til:

odense


16-02-2011 04:09













Fra:

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>





Til:

odense@odense.dk

















Hei,



jeg er barnebarn av Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, søster til deres tidligere
stiftamtmann, Louis Heegaard.



Min mormor og hennes brødre, Louis og Anker, arvet Holger baron Adeler,
og deres tante baronesse Magna Dorothea Adeler f. Nyholm aka. Meme, i 1979
vel.



Og jeg fikk Adelers testamente tilsendt fra Landsarkivet for Sjælland,
for min mormor nevnte at min mor, Karen Ribsskog, hadde fått hennes penger
etter Adeler.



(Min mor var også nevnt i testamentet til Meme, men ikke min onkel Martin
og tante Ellen).



Jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004,
enda jeg er kriminell, jeg har kun jobbet som butikksjef i Rimi, og studert
data på HiO IU, mm.



Jeg ble også forsøkt drept på en gård, eiet av min onkel Martins samboer,
Grete Ingebrigtsen, i 2005.



Etter det har jeg levet som flyktning, i Liverpool.



Jeg får ingen av mine rettigheter fra norske myndigheter.



De vil ikke etterforske drapsforsøk mot meg, og de vil ikke fortelle meg
hvem den her 'mafian' er.



Jeg var i min mormors 70-års dag, i 1987, og da synes jeg at Louis oppførte
seg litt besynderlig, og satt seg ned, (vekk fra de andre), like ved der
jeg satt ganske full, siden det var fri bar, noe en 16-17 åring syntes
var morsomt.



Så tok jeg med min søster, Pia, på diskoteket i kjelleren der, for å markere
at vi var fra Larvik-området kanskje, (dette var hotell Wasiloff i Stavern).




Men jeg har ingen kontakt med noen i familien.



Jeg driver også med slektsforskning, og har Johanitterordenen, i min fars
nye familie.



Min far, Arne Mogan Olsen, lot meg bo alene fra jeg var ni år.



Jeg har jobbet med å aktivere Windows på vegne av Micrsoft, her i Liverpool,
og da var det en gang en hyggelig dame, fra Odense, som ringte, husker
jeg, som hadde stått på ski, på Geilo vel.



Kanskje hun jobbet i Odense kommune forresten, isåfall får dere hilse.




Men men.



Jeg lurte på om Louis fikk noen etterkommere?



Var han med i Johanitterordenen, eller ble han eventuelt jaget av disse,
eller noen andre?



På forhånd takk for eventuelt svar!



Mvh.



Erik Ribsskog



PS.



Her er en link til min arbeidssak mot Bertelsmann Arvato sin Microsoft
Scandianvian Product Activation:




http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation










dokument fra testamentet til holger baron adeler louis.JPG
363K








PS.

Her er vedlegget:

dokument fra testamentet til holger baron adeler louis

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter