Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 16. februar 2011

Man kan se at 200 gr. Freia Melkesjokolade, koster 27-28 kroner, i billigbutikkene, i Norge. Så jeg tror ikke at jeg ligger så veldig høyt, med 29.90

27 90 priser i norge

http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10038445

PS.

Så det kan se ut som at det kan være 'liv laga' muligens, for en nettbutikk, (som min), som selger godteri fra England da.

Selv om det virker som at kundene ønsker å ha mer differensierte priser.

Så vi får se om jeg får til det etterhvert.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

avstemning differensierte priser

PS 3.

Men dette synes jeg slår bena under den forrige avstemningen, her på johncons-blogg, hvor de ble stemt fram at 29.90 var så fælt dyrt:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/02/mange-synes-at-prisene-pa-johncons-shop.html

PS 4.

Så jeg lurer litt på om disse avstemingene, på bloggen min, blir tulla/tukla med, altså at de blir manipulert.

For jeg synes også at jeg har lagt merke til at trenden i avstemningene plutselig endrer seg drastisk, midt i avstemningene.

Men men.

Så jeg tror kanskje at jeg må ta disse avstemningene med en klype salt.

Så det jeg tror at jeg skal gjøre nå, det er at jeg setter ned prisene i Godtebutikken.net/johncons-shop, til kanskje 27.90, (eller noe).

Da blir det kanskje litt mer fart på omsetningen.

Jeg har også tenkt å begynne med noen nye godteslag, f.eks. Revels og Galaxy Counters mm.

Når jeg får tid da.

Jeg har drevet så mye med quiz-show-ting og testamentet etter Holger baron Adeler, i det siste.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 5.

Her er noen nye godteri-slag, som jeg nå har testet ut på vegne av johncons-shop/Godtebutikken.net, og de vil jeg si var gode, begge slagene, så de tror jeg at jeg skal prøve å få med på disse nettbutikkenen, innen alt for lang tid.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

PS 6.

Her er mer om dette:

Photo 3080

PS 7.

Jeg tenker også nå, at nå som jeg ikke helt vet, om jeg kan stole på de avstemningene, på bloggen.

At jeg går tilbake til å bare ha en online butikk.

Nemlig Godtebutikken.net.

(Siden det var den originale nettbutikken, som jeg startet med).

Men dette får jeg gjøre, på fritiden fremover, når jeg har tid.

Så vi får se hvor lang tid dette tar.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter