Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. februar 2011

På nyttårsaften 2005, så kjøpte jeg den laptopen jeg har enda, og bestilte trådløst 3G internett. For jeg jobba overtid, (selv om Arvato snøyt litt)




Gmail - Invoice










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Invoice











Erik Ribsskog
<erik.ribsskog@googlemail.com>



Sat, Feb 11, 2006 at 9:49 PM




To:
helpdesk@genesis.co.uk






Hi,


I recently upgraded the tariff on my 3G internetcard (07920 577839G).


In the welcoming letter it says that if I upgrade within 30 days, then the the payu usage

will be waived, and only the line-rental will be charged.


Yet on the invoice i revieved some days ago both the payu usage and the line-rental has

been charged.


Would it be possible to change this so that im only charged for the line-rental?


Thanks in advance and regards!


Erik Ribsskog









PS.

Nå har jeg tenkt mer på hvorfor jeg hadde to e-post adresser.

Og det kan ha vært fordi at på Arvato, så hadde jeg jobb e-post adressen, erik.ribbskog@arvato.co.uk, (var det vel. Legg merke til at Arvato skrev etternavnet mitt feil, (med to b-er istedet for to s-er). Men Marianne Høksås der, hun som hadde opplæring av meg der, og som senere ble Team Leader, sa at de gjorde det på henne og, så derfor klagde jeg ikke.

Det var dessuten sånn, at da måtte Arvato sin IT-avdeling, ha forrandret tre koder, for meg, så jeg ville ikke lage ekstra heft for dem, derfor klagde jeg ikke, for det var mye styr med disse brukerkontoene, som jeg måtte ha, som IT hjalp meg med da, og det kunne være mye dødtid, når man satt der og venta på at IT-avdelingen skulle ordne noe for en).

Men da syntes jeg kanskje at min 'vanlige' e-post adresse, eribsskog@gmail.com, så litt dum ut.

Så da ville jeg ha erik.ribsskog@gmail.com da, som e-post adresse.

Så så vel det litt mer proft og 'business'-aktig ut, syntes jeg nok da antagelig.

Men, da hadde Google tapt en rettsak, om å bruke gmail, som domenenavn, i Storbritannia.

Men, jeg fikk den første g-mail adressen, da jeg studerte i Sunderland, (høsten 2004, for noen på VGD, var så greie, at de sendte meg en link, til å få g-mail adresse, (til min hotmail-konto vel), for det trengte man på den tide, som g-mail fortsatt var beta), så det er en engelsk g-mail adresse.

Men så tapte Google en rettsak, i 2005.

Så da jeg ville ha erik.ribsskog@gmail.com, på begynnelsen av 2006.

Så ble det til erik.ribsskog@googlemail.com.

Så da syntes jeg kanskje ikke at det så like 'kult' ut.

Det er mulig.

Så derfor brukte jeg nok ikke den e-postadressen så mye.

Men fortsatte da heller å bruke den eribsskog@gmail.com mest.

Siden jeg kanskje syntes det så litt dumt, eller uvant, ut med 'Googlemail'.

Men men.

Så sånn var nok det, kom jeg på her nå, at dette antagelig var.

Så sånn var nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Så da

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter