Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. februar 2011

Sånn, da fikk jeg endelig betalt for Bouncer4You-shellet. Ikke dårlig




Gmail - Receipt for Your Payment to Bouncer4You










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Receipt for Your Payment to Bouncer4You











service@paypal.co.uk
<service@paypal.co.uk>



Tue, Feb 8, 2011 at 2:28 AM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>







PayPal logo8 Feb 2011 02:28:28 GMT
Transaction ID: 94G84218W5982904P
Hello Erik Ribsskog,

You sent a payment of 12.48 EUR to Bouncer4You (paypal@bouncer4you.de)

It may take a few moments for this transaction to appear in your account.

Merchant
Bouncer4You
paypal@bouncer4you.de
+49 1805684306588
Instructions to merchant
You haven't entered any instructions.
Shipping address - confirmed
Erik Ribsskog
Flat 3
5 Leather Lane
Liverpool, Merseyside
L2 2AE
United Kingdom
Postage details
The seller hasn’t provided any postage details yet.
DescriptionUnit priceQtyAmount
RE110112623
12.48 EUR112.48 EUR
Subtotal12.48 EUR
Total€12.48 EUR
Payment€12.48 EUR
Payment sent to paypal@bouncer4you.de
From amount£10.78 GBP
To amount€12.48 EUR
Exchange rate: 1 GBP = 1.15769EUR
Issues with this transaction?
You have 45 days from the date of the transaction to open a dispute in the Resolution Centre.

Questions? Go to the Help Centre at: www.paypal.com/uk/help

Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click Help in the top right corner of any PayPal page.

To receive email notifications in plain text instead of HTML, log in to your PayPal account and go to your Profile to update your settings.


Copyright © 1999-2011 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349


PayPal Email ID PP120








PS.

Her er mer om dette:

mer om dette bouncer 4 you

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter