Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 10. februar 2011

Telefon fra Anna Horton i Martin McColl

Nå fikk jeg en telefon fra Anna Horton, i Martin McColl, som er en av Englands største 'retail'-kjeder.

Altså varehandel-kjeder.

Etter at jeg sendte søknad, til blant annet de i går.

Hun hadde sett på søknaden min i dag, og skulle gi den videre til the Area Manager, for Merseyside, for at denne skulle se videre på den.

Jeg forklarte at jeg hadde jobbet i lignende jobber i Norge, og at Rimi var noe lignende av Tesco.

Så det kurset jeg var på hos Reed hjalp visst, for nå kommer jeg visst gjennom screening-prosessen på en del jobber her.

Ikke dårlig.

Så vi får se om det blir noe butikkleder-jobb, eller noe, etterhvert her.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Nå ringte de også fra the Jobcentre, og fortalte at han Gary, som jeg pleier å ha møter hos der, var syk idag.

Så jeg behøvde ikke å møte opp der, før torsdag neste uke.

(Og det passer egentlig bra, for jeg er ganske trøtt i dag, etter alt tullet på #quiz-show igår.

Så da tror jeg at jeg får meg noen timer mer søvn her eventuelt.

Vi får se).

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 2.

Her er mer om Martin McColl forresten:

http://www.martinmccoll.co.uk/Company.asp

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter