Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. mars 2011

Det er noen som driver og tuller med meg på nettet




Gmail - RE: Contact Us Form










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




RE: Contact Us Form











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Mar 28, 2011 at 10:24 AM




To:
"Galasso, Lesley" <Lesley.Galasso@capio.co.uk>






hoax

On Mon, Mar 28, 2011 at 10:12 AM, Galasso, Lesley <Lesley.Galasso@capio.co.uk> wrote:

Dear Erik Ribsskog

Thank you for your email passed to me today.


Your say you have been diagnosed with paranoid psychosis and with this in mind although one would consider you actually believe you are being followed in fact it may only be your belief based on the diagnosis you have been give.


I would strongly recommend you seek professional help and go to see you GP in the first instance.


Kind regards


Lesley Galasso
Admissions Managerr
Direct: 020 7535 7726

Fax: 020 7724 5976


www.nightingalehospital.co.uk


Description: Description: Description: Description: Description: Description: Description: Description: Description: Description: Description: Description: 17725 Capio Nighting#19F7CA.jpg


Building confidence and wellbeing in a safe and healing environment


From: Sanger, Sharan On Behalf Of Capio Nightingale Marketing

Sent: 28 March 2011 09:22
To: Galasso, Lesley
Subject: FW: Contact Us Form

Hi,


Would you mind giving me a bit of guidance on what to say as this clinical


Thanks

Sharan Sanger

Marketing Assistant

Description: Description: Description: 17725 Capio Nighting#19F7CA.jpg


Direct Phone: 020 7535 7733


Website: www.nightingalehospital.co.uk


Building confidence and wellbeing in a safe and healing environment


From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 26 March 2011 00:10
To: info@nightingalehospital.co.uk
Subject: Contact Us Form


name:
Erik Ribsskog

email:
eribsskog@gmail.com

phone:
07905206018


comments:
I have paranoid psychosis according to my diagnosis from Norway. I had to escape to Liverpool because I'm being followed by the norwegian mafia and the illuminati. Regards, Erik Ribsskog










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter