Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 12. mars 2011

Her kan man se det jeg så, da jeg skulle på Tesco her om dagen

når skulle på tesco

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article8700068.ab

PS.

Her er mer om dette:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/03/fler-bilder-fra-liverpool-hvem-er.html

PS 2.

Sånn som jeg så det, så var det litt overdrevet, synes jeg, å kalle det 'upplopp'.

For jeg kunne fint gå forbi der, til og fra Tesco liksom.

Det var liksom en sånn ledig passasje i bakgrunnen der.

Og tusenvis av folk, det var det nok ikke.

Et par hundre kanskje.

Jeg tror ikke det var fler.

Men men.

Jeg kunne ihvertfall fint gå forbi der, på veien hjem igjen fra Tesco og Home Bargains, med tre bæreposer fra Home Bargains og tre bæreposer fra Tesco.

Og ta bilder med det digitale kameraet mitt, som jeg kjøpte for et gavekort, til Debenhams, som noen norske johncons-blogg lesere i London sendte vel.

Så at det skal ha vært noe 'upplopp', det syntes jeg var litt overdrevet.

Men men.

De som var der virka ganske siviliserte for meg egentlig.

Men det var liksom en sånn 'hype' i byen.

Til og med hu eldste butikkdama, på Home Bargains, visste at Justin Bieber var i byen.

For jeg spurte henne hvorfor ungjentene skrek i 'the High Street' utafor, (Lord St. vel).

(For til og med hu yngste kassadama begynte å reagere og kastet bæreposer på gulvet og sånn.

Jeg var der akkurat ved stengetid).

Jeg spurte hvem som var grunnen til at de skreik.

Og da visste hu eldste butikkdama på Home Bargains, at det var Justin Bieber liksom.

Og det her var på torsdag vel.

Så dette var nok heller noen rykter, som noen har sluppet/spredd, eller noe, vil jeg tippe på.

De jentungene/unge damene som stod utafor det hotellet var ikke så veldig skumle akkurat, vil jeg si.

Men men.

Men pressen liker kanskje å blåse ting opp litt.

Det er nok mulig.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Og da jeg gikk og handla ferdigpizza osv., på Tesco, på fredag ettermiddag, så var det ikke noen som stod utafor det hotellet.

(Som jeg la merke til, ihvertfall).

Så dette må nesten ha vært orkestrert, det kaoset, eller 'kaoset', som var utafor det hotellet, tror nesten jeg.

Så sånn var nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter