Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. mars 2011

Jeg driver fortsatt og jobber med designen på Godtebutikken.net. Det blir nok noe lignende av dette, men jeg skal prøve å gjøre mer ut av det

driver fortsatt og jobber godtebutikken net

http://www.godtebutikken.net/

PS.

Det neste nå er nok at jeg skal jobbe litt med kategoriene.

'Sjokoladedrageer' hører kanskje litt gammeldags ut.

Og 'Gelegodteri og pastiller', den tror jeg at jeg skal forrandre litt på.

Og kanskje dele opp i to kategorier.

Og jeg lurer også på å opprette en ny kategori, for 'Lakris', og også prøve å selge f.eks. sånne Haribo Pontefranct-godterier, (som jeg synes selv er ganske gode).

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Etter dette planlegger jeg å finpusse, på bildene til de nye varene.

(Noe sånn pixel-arbeid, at jeg tar bort kjøkkenbenken min, som bakgrunn på bildene, for eksempel.

Sånn at man bare ser varene.

Sånn som jeg allerede har gjort på M&M's-bildene, for eksempel.

Men dette er et ganske tidkrevende og pirkete arbeid.

(Og jeg har jobbet på Rimi, med folk som 'peser' meg, med en gang, hvis de ikke ser resultater med en gang.

Spesielt min assistent Kjetil Prestegarden, fra Rimi Kalbakken, gjorde meg stresset på en slik måte, husker jeg.

Så jeg gjør nok kanskje ting i feil rekkefølge her.

For jeg er vant til å få skyllebøtter, fra veldig utålmodige/umodne/inhumane/følelses-drevne mennesker som Kjetil Prestegarden og distriktsjef Anne Neteland, kanskje, i Rimi, som terroriserte meg litt, synes jeg, da jeg jobbet som butikksjef på Rimi Kalbakken.

Noe som kanskje sitter igjen som et slags støkk i meg enda, og det er kanskje litt av grunnen til at jeg hiver ut ting på nettet nå, i 2011, før de er helt ferdige.

For de stressa meg så fælt da, i 2000 og 2001, så det henger nok litt igjen enda.

Så sånn er nok det dessverra.

Så sånn er nok det).

Så jeg må liksom fikse et bilde av gangen.

Men jeg skal få gjort det).

Noe av bildetekstene har kanskje også litt kronglete språk, så jeg skal se over alle bildetekstene også.

PS 3.

Etter dette så planlegger jeg å bruke CSS for å midtstille nettstedet.

I Norge er det sånn, at folk spesialiserer seg, allerede under høyere utdanning.

Og jeg var en Java/programmerings-kar, på HiO IU, så CSS, det fikk jeg ikke lært meg der, dessverre.

Så det får jeg prøve å lære meg fra grunnen av nå, synes jeg.

(Selv om jeg allerede har lært meg litt CSS, fra en gratis-mal, som jeg fant på nettet, som jeg har brukt på www.johncons-fanclub.net).

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4.

Jeg vil også ta med om det, at mens jeg har skrevet denne bloggposten, så har laptop-en min gått ned to ganger, på grunn av overopphetelse.

Det er visst sånn i Norge, at man ikke hjelper flyktninger, men tråkker dem ned i dritten.

Så jeg sitter her på en utdatert laptop, fra 2005, og skal liksom drive internett-business og nød-blogg-virksomhet.

Det er nok noe fascistisk, i den norske folkesjela, mistenker jeg.

Siden jeg bare blir kødda med av alt og alle i Norge, virker det som.

Jeg får ikke advokat, gjennom Fri Rettshjelp-ordningen, og politiet vil ikke ta imot anmeldelser, i forbindelse med mordforsøk mot meg, i Kvelde, i 2005 osv.

Og mye annet.

Og hjelpen jeg har fått, i donasjoner osv., det er snakk om hundrelapper og ikke tusenlapper, for å si det sånn.

Selv om jeg selvfølgelig er takknemlig for den hjelpen jeg har mottatt, i form av en donasjon på 500 kroner, og noen gavekort, til Debenhams og Tesco, osv.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 5.

Jeg kom på nå, at på Rimi butikksjefmøte, på Storefjell, høsten år 2000.

Så husker jeg at det gikk rykter, blant butikksjefene, om at distriktsjef Anne Neteland, (som skulle bli min nye distriktsjef like etter, for jeg hadde takket ja til å begynne som butikksjef, i en ny, større butikk, nemlig Rimi Kalbakken), hun var litt 'vill i trusa' enda, selv om hun hadde passert 30, og gikk visst ikke av veien for å ha litt sex med Rimi-kollegaer, i fylla, på firmafester, hørte jeg noe rykter om, husker jeg, etter et vorspiel, eller noe, på Storefjell, kom jeg på nå.

Og Neteland, støttet senere den, (man må vel si), umodne, Kjetil Prestegarden, (i år 2000), i hans kritikk mot meg, hvis jeg ville gjøre noe 'pirkearbeid'.

(F.eks. noe med kontor eller markedsføring, som jeg da gjerne ville gjøre ordentlig, siden jeg har utdanning innen kontor, økonomi og markedføring, fra videregående, nemlig Handel og Kontor økonomilinja, med årskurs i grunnleggende handels og kontor-fag, markedsføring og informasjonsbehandling).

Så sa bare Neteland, til meg, da jeg så til henne for støtte, at 'Jeg kjenner Kjetil fra før, så jeg hører på han'.

Hadde de to hatt en seksuell relasjon, lurer jeg på nå.

Det kan jo isåfall passe med både det Neteland sa, om at hun 'kjente Kjetil fra før', (og lot han bestemme hvordan Rimi Kalbakken skulle drives).

Og det passer også med de ryktene jeg hørte, på Rimi butikksjefseminar, noen uker eller måneder før dette igjen, i år 2000, (om at Neteland fortsatt var rimelig 'vill i trusa' og likte å ha sex med kolleger, i Rimi, selv om hu hadde passert 30).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter