Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. mars 2011

Jeg fikk en ny e-post fra Scribd




Gmail - [Scribd Support] Request received: Censorship (ticket #101998)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




[Scribd Support] Request received: Censorship (ticket #101998)











Support Desk
<support@scribd.com>



Thu, Feb 24, 2011 at 3:23 PM




Reply-To:
Support Desk <support@scribd.com>


To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>








^^^ TEXT ABOVE THIS LINE IS ADDED TO YOUR REQUEST ^^^

















Ticket #101998: Censorship







Thank you for contacting Scribd's support desk. This is an automated email sent in reply to all support requests. Your request has been received and has the unique ID number 101998. You can reply to this email to update your request, or you can review the status of your request and add additional comments by following this link:


http://support.scribd.com/tickets/101998


Many Scribd users find the answers to their questions in our user guides and frequently asked questions (FAQs).


It may take up to a few days to personally respond to your request for support. To expedite your request, please make sure that you've included as much information as possible to help us answer your question or diagnose your problem. Depending on your particular case, important information may include:



  1. The specific action you were trying to perform and what you expected to happen.


  2. A description of how the action failed pr did not happen as expected.


  3. A screenshot of the problem.


  4. Any error message(s) from the Scribd reader or your computer


  5. Direct links to the affected Scribd document(s) or other Scribd page(s)


  6. Your operating system, browser type and version (Firefox 3.6.12, Chrome 8, Internet Explorer 8, etc), and information about any plugins you use


  7. Your location



Simply reply to this email to add additional information, or click here to open your request on our support site. If none of this applies to your issue then you may disregard this email.


Regards,

Scribd Support

Questions? See our FAQs


Support Request Summary:




Erik Ribsskog, Feb-24 07:23 am (PST):

Hi,

why have you deleted my employment-case against Bertelsmann Arvato Ltd's
Microsoft Scandinavian Product activation, (without even informing me):

http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation

And you are in the USA, a country which is supposed to be found of freedom
of speech.

If I get the chance I'm going to 'fry your ass in court'.

Is this something you understand, you self-rightous and patetic b*stards
over there in America.

Fuck you!

Erik RIbsskog









This email is a service from Support Desk









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter