Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. mars 2011

Jeg sendte en e-post til Politiet i Danmark




Gmail - Vedrørende anmeldelser/Fwd: Fwd: Re: Anmeldelse av identitestyveri/trakassering/forfølgelse










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vedrørende anmeldelser/Fwd: Fwd: Re: Anmeldelse av identitestyveri/trakassering/forfølgelse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Mar 23, 2011 at 6:17 AM




To:
kbh-city@politi.dk






Hei,

jeg er en nordmann som også er kvart dansk, etter min danskfødte mormor, Ingeborg Ribsskog f. Heegaard.

Politiet i Norge og Sverige vil ikke ta imot mine anmeldelser fra England, hvor jeg lever som flyktning.


Mitt lokale politi, (Merseyside-politiet), kaller meg 'Miss Erik Ribsskog', i brev, så jeg synes det blir for nedverdigende, å sende til de.

(Jeg har klaget på dette, og annet, til IPCC, i Manchester, for 3-4 år siden, men de behandler ikke min klage).


Så da er det bare Danmark igjen.

Dansk og norsk er jo ganske like skriftspråk.

Kanskje jeg kan sende mine anmeldelser til København, tenker jeg.


For jeg blir forfulgt av 'mafian', har jeg overhørt, i Oslo, i 2003 og 2004, og jeg ble forsøkt myrdet av en bande, i Larvik, i 2005.

Norsk politi vil ikke etterforske.


Jeg er en tidligere butikksjef og heimevernsmann og har en Høgskolekandidat-grad i IT, og har aldri vært kriminell.

Min mormor var etter Maren Gjedde og Anders Gjedde Nyholm og Mary Eva Carla Fog og Løvenbalk og L.C. Nyholm og de gamle danske konger osv.


Jeg har også Johanitterordenen i min fars nye slekt, og lurer på om de forfølger meg.

Eventuelt om det kan være djeveldyrkere/illuminati, som forfølger meg, (jeg tror Maren Gjedde og de kan ha vært hekser/djeveldyrkere, de hadde en gifthage, blant annet, på Højriis slott, hvor hun vokste opp).


Uansett så blir jeg forfulgt og utsatt for en mobbekampanje, og trussel/trakasserings-epostene, de hoper seg opp i mitt e-post program, ettersom at Politiet i Norge, de nekter å ta imot mine anmeldelser, og later som at de ikke ser de, når jeg sender dem e-poster.


Jeg lurer derfor på om jeg kan være så snill å få lov til å sende anmeldelser av mobbing/trakassering/trussel e-poster, mm., til dere hos Politiet i Danmark.

Håper dette er i orden!


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/3/18
Subject: Re: Fwd: Re: Anmeldelse av identitestyveri/trakassering/forfølgelse
To: rikspolisstyrelsen <rikspolisstyrelsen@polisen.se>



Ok,

men det er sånn at jeg bor i EU-land, forstår du, (nemlig i England).

Og polisen i Norge, dom vil inte ha anmeldingar från utlandet.

Och ei heller e-post anmeldingar.


Och polisen i England, (Merseyside-polisen), dom kallar meg bara 'Miss Erik Ribsskog', og jag har klagat på dom, til IPCC, (i Manchester, for 2-3 år sedan), som inte svarar meg.


Så jag vet inte var jag skal senda mine anmeldingar.


Det blir som Tom Hanks i den filmen Airport, eller hva den het.

Men jag kan forsøka senda dom til Danmark kanskje, sedan min mormor, (og min mors 'moster', Magna Adeler), var danske.


Er dere helt sekra på at ni inte kan ta imot dom här anmeldingarna från meg.

Kan jag få en 'second opinion', som dom säger her i England.

(Eftersom at Sverige også er EU-land, menar jag).


Mvh.

Erik Ribsskog


2011/3/18 rikspolisstyrelsen <rikspolisstyrelsen@polisen.se>



Tack för din E-post.


Tyvärr är det så att den svenska polisen inte kan ta emot anmälningar som rör en norsk medborgare om det gäller identitetsfrågor.. Du måste gör anmälan till den norska polisen. Ev klagomål mot den norska polisen måste också hanteras i Norge via rikspoliitien.


Med vänlig hälsning


Rikspolisstyrelsen

Sektionen för ärendehantering/FB












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter