Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. mars 2011

Jeg sendte en klage på Scribd, til EFTA




Gmail - Klage på proteksjonisme fra USA/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på proteksjonisme fra USA/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Mar 1, 2011 at 5:17 PM




To:
mail.gva@efta.int


Cc:
2400 nyhetstips <2400@db.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>








---------- Forwarded message ----------
From: Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>

Date: 2011/3/1
Subject: Delivery Status Notification (Failure)
To: eribsskog@gmail.com


Delivery to the following recipient failed permanently:



Elin.BJERKEBO@efta.int



Technical details of permanent failure:

Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 #5.1.0 Address rejected Elin.BJERKEBO@efta.int (state 14).



----- Original message -----



MIME-Version: 1.0

Received: by 10.220.199.133 with SMTP id es5mr1745562vcb.136.1298999729717;

Tue, 01 Mar 2011 09:15:29 -0800 (PST)

Received: by 10.220.94.14 with HTTP; Tue, 1 Mar 2011 09:15:29 -0800 (PST)

Date: Tue, 1 Mar 2011 17:15:29 +0000

Message-ID: <AANLkTindf-VdXc1ujD_g7+8QG6zcJ6c=Xop_yLBEACE0@mail.gmail.com>

Subject: =?ISO-8859-1?Q?Klage_p=E5_proteksjonisme_fra_USA?=

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: Elin.BJERKEBO@efta.int

Cc: 2400 nyhetstips <2400@db.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>

Content-Type: multipart/alternative; boundary=90e6ba4fc24674027f049d6ef1d5



Hei,



jeg har skrevet til dere før, om at Scribd tuller med kontoen min hos dem.



Nå har de sletta hele min arbeidssak mot Bertelsmann Arvato Ltd.'s Microsoft

Scandinavian Product Activation, som jeg hadde lastet opp hos dem, etter å

ha lest om tjenesten de tilbyr gratis til folk, i Dagbladet.no.



Jeg lurer på om dette kan være noe slags proteksjonisme fra USA, eller

lignende?



Kan dere etterforske dette?



Her er linken til den arbeidssaken som ble slettet:



http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation



Mvh.



Erik Ribsskog



PS.



Sender kopi til Dagbladet, kanskje de kan ta litt ansvar for råd de gir å

skrive, hvis de har noe redaksjonell integritet.



De har jeg klaget på før til PFU, så får sende til de og.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter