Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 18. mars 2011

Jeg sendte en klage på Politidirektoratet, til Justisdepartementet




Gmail - Klage på Politidirektoratet/Fwd: 201100897 - Klage på politiet@Anne Riascos










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på Politidirektoratet/Fwd: 201100897 - Klage på politiet@Anne Riascos











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Mar 18, 2011 at 12:26 PM




To:
postmottak@jd.dep.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

hva initsierer denne e-posten jeg fikk fra Politidirektoratet nå?

Det står ikke forklart hva det er de svarer på.

Vanlig skikk og bruk sier at man skal forklare om det.


Og hvem er denne @Anne Riascos, det står ikke noe forklaring om det.

Hva f*en er dere bruker skattepenga på, når dere i myndighetene klarer å sende ivei sånn her intetsigende vas?


Jeg sender dette også til Spesialenheten, selv om jeg har merka at de lar alt fra Politiet passere, mer eller mindre, må jeg vel si at jeg synes.

Men jeg sender en kopi e-post til Spesialenheten likevel, som en formalitet.


Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/3/18
Subject: Re: 201100897 - Klage på politiet@Anne Riascos
To: Åse Berit Wallerud <ase.berit.wallerud@politiet.no>


Hei,


takk for Deres svar.

Jeg har sendt en god del korrespondanse angående dette.

Så jeg lurte på, er dette i forbindelse med den e-posten som jeg sendte til Justisdepartementet, her om dagen?


På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg skjønner forresten ikke hvorfor det står @Anne Riascos der.


Er det jeg som er dum?

Er dette et navn, har jeg forstått det riktig da?

Hvem er denne Anne Riascos, er det lov å spørre om det?

På forhånd takk for eventuelt svar!




2011/3/18 Åse Berit Wallerud <ase.berit.wallerud@politiet.no>



Politidirektoratet iversender kopi av brev av i dag til Søndre Buskerud politidistrikt.


Elfiler i - Klage på politiet@Anne Riascos :

- Klage på politiet@Anne Riascos


Med hilsen


Åse Berit Wallerud

for

Unni Norum

Seniorrådgiver

Juridisk seksjon

Politidirektoratet

Telefon: 23 36 42 86















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter