Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. mars 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: The Ribsskog Fan Club! : What goes on in Erik's mind?










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: The Ribsskog Fan Club! : What goes on in Erik's mind?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Mar 7, 2011 at 2:43 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

det er visst min kusine, Rahel Savoldelli, (datter av min avdøde mors lillesøster Ellen Savoldelli f. Ribsskog, bosatt i Sveits nå vel igjen), som tuller.

Her sender hun link til en hat-blogg.


(Det er ihvertfall fra hennes e-post adresse).

Men hun har tidligere sagt at hun bare vil kontakte meg på min hotmail-adresse.

Så kanskje det er noen som utgir seg for å være henne?


Hva foregår, lurer jeg.

Ihvertfall så er det noe trakassering inne i bildet.

Ja, nå ser jeg det, at hu skriver noe greier på sitt dårlige engelsk, (må man vel kalle det).


Jeg ønsker ikke noen råd fra henne, så dette er uønsket trakassering.

Jeg er utskrevet fra psykisk helsevern og er ikke umyndiggjort.

Jeg har også sendt klage til psykiatrien i Vestfold, for jeg synes at den diagnosen og journalen deres er bare tull, (og venter nå bare på å få svar fra Psykiatrien i Vestfold).


Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som politiet i Drammen sier at jeg skal skrive, i anmeldelser sendt pr. E-post).

Med hilsen

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: rahel.savoldelli@web.de <rahel.savoldelli@web.de>

Date: Mon, Mar 7, 2011 at 11:39 AM
Subject: The Ribsskog Fan Club! : What goes on in Erik's mind?
To: eribsskog@gmail.com


rahel.savoldelli@web.de has sent you a link to a blog:



Baron Erik, you need to be in a hospital where you can get help from doctors. Even if don't realize it, you need professional help. You have a diagnosis from psychiatrists in Norway. Trust me, life WILL be better with professional help and the medication that you require.



Blog: The Ribsskog Fan Club!


Post: What goes on in Erik's mind?


Link: http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/2011/03/what-goes-on-in-eriks-mind.html



--

Powered by Blogger


http://www.blogger.com/








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter