Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. mars 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: avslag på søknad om fritt rettsråd










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: avslag på søknad om fritt rettsråd











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Mar 5, 2011 at 10:29 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

jeg blir utsatt for en hat-kampanje, på nettet.

Denne e-posten jeg videresender her, er del av denne kampanjen, (mener jeg).

(Dette er en som hele tida sender meg uønskede og nedlatende e-poster. Jeg vet ikke hvem personen er engang. Trakassering).


Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som en politidame, hos Drammenspolitiet, informerte meg om, at jeg måtte skrive, i anmeldelser sendt pr. e-post, i 2007 vel).

Jeg sender også dette til Spesialenheten, siden dere hos Politiet ikke svarer på min korrespondanse, (pr. brev og e-post).


Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Tantor Andersen <tantor.andersen@gmail.com>

Date: 2011/3/2
Subject: avslag på søknad om fritt rettsråd
To: eribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei,

nok en gang leser du ikke det som blir sagt til deg.

Avslaget ditt er hovedsaklig begrunnet med at du ikke dokumenterer

noen av sakene. Du dokumenterer nesten aldri noenting, bare sier

"mener jeg" eller "slik husker jeg det". Noe som aldri har vært, og

aldri kommer til å bli, dokumentasjon.

Din oppfatning og dine meninger er verken dokumentasjon eller bevis.

Ingen kommer til å gi deg noe som helst før du kan BEVISE at du har

krav på det.





Forøvrig, jeg vet ikke om poenget med å legge ut loggen med krangelen

din med skorpion var å bevise at han er en kranglefant og du hadde

rett, men det motsatte er i allefall åpenbart. Du oppfører deg jo som

en sjefete tiåring, furten og ute etter å vise hvem som bestemmer. Men

det ble jo etterhvert åpenbart at skorpion var den som hadde rett i

dette tilfellet. Du ville jo aldri gi slipp på kranglingen!

Du vet selvsagt at ingen av de andre i "styret" ditt tar deg alvorlig?

(Og mens vi snakker om det - makan til lekebutikk; dikter opp

konserner og ledelser og jeg vet ikke hva, for noe så enkelt som en

quiz-kanal. Jeg ler meg ihjæl!)



Tantor









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter