Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. mars 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Test Newsletter from Mental Health at BellaOnline.com










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Test Newsletter from Mental Health at BellaOnline.com











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Mar 5, 2011 at 11:19 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

jeg blir utsatt for en hat-kampanje, på nettet.

Denne e-posten jeg videresender her, er del av denne kampanjen, (mener jeg).


(Noen har meldt meg på et utenlandsk nettsted i mitt navn. Identitetstyveri og trakassering).

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som en politidame, hos Drammenspolitiet, informerte meg om, at jeg måtte skrive, i anmeldelser sendt pr. e-post, i 2007 vel).


Jeg sender også dette til Spesialenheten, siden dere hos Politiet ikke svarer på min korrespondanse, (pr. brev og e-post).

Med hilsen

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Sat, Mar 5, 2011 at 11:18 PM

Subject: Re: Test Newsletter from Mental Health at BellaOnline.com
To: MentalHealth@bellaonline.com


hoax



On Thu, Mar 3, 2011 at 8:10 PM, <MentalHealth@bellaonline.com> wrote:

This is a test message from the Mental Health site at BellaOnline.com. If you have received this message, then you are properly subscribed to the Mental Health newsletter and will start receiving your subscription shortly.



If you feel someone else subscribed you to this newsletter by accident, it is very easy to unsubscribe. Simply follow this link -



http://www.bellaonline.com/members/subscribe/unsubscribe.asp?id=257



If you so choose, we will promptly unsubscribe you and remove all records of you from our system. We pride ourselves on ONLY mailing newsletters out to people who explicitly ask to receive them. You will never receive spam from us, and our membership lists are never seen, sold, or in any way used by anybody else. The only thing you will ever get is this one newsletter you have signed up for.



Have a wonderful day!



-- the editors at BellaOnline.com













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter