Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. mars 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Warning against crazy person - Erik Ribsskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Warning against crazy person - Erik Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Mar 1, 2011 at 6:55 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

jeg blir utsatt for en hat-kampanje, på nettet.

Denne e-posten jeg videresender her, er del av denne kampanjen, (mener jeg).

(Jeg kontaktet vedkommende en gang, for flere måneder siden, i forbindelse med hans rolle som kontaktperson for Johanitterordenen, i Sverige/Norden, (jeg har de i slekta og lurer på om de tuller med meg), men har ikke kontaktet han etter dette, daglig, som han skriver, og det med paranoid psykose, er bare noe tull, som jeg har kontaktet Psykatrien i Vestfold om, at de må få ordnet opp i, så dette er bare trakassering av meg. Hvorfor jeg får denne e-posten vet jeg ikke, men det er kanskje noen eksperter som får det til, det visst mulig å stille på sånt, i e-postene, vet jeg såvidt, siden jeg har en grad i data).


Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som en politidame, hos Drammenspolitiet, informerte meg om, at jeg måtte skrive, i anmeldelser sendt pr. e-post, i 2007 vel).

Jeg sender også dette til Spesialenheten, siden dere hos Politiet ikke svarer på min korrespondanse, (pr. brev og e-post).


Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: <mihovil.persson@sverige.nu>

Date: Tue, Mar 1, 2011 at 6:09 PM
Subject: Warning against crazy person - Erik Ribsskog
To: shelpa@oaktreerecruitment.com


Hi there,



you would not really want to employ Erik Ribsskog. This minor Internet

celebrity has paranoid psychosis and has reported all his former employers

to the police. I receive a constant stream of harrassing e-mails from him

each day, rife with conspiracy theories about me being a member of the

Illuminati, his sexual desires and so on. He initially contacted me some

months ago with some hilarious conspiracy theories, alleging that I was

persecuting him because he claims to be a descendant of Muhammad.



Check out http://encyclopediadramatica.com/Erik_Ribsskog or just google

Erik Ribsskog.



Best regards



Mihovil





-----------------------------------------

Skaffa gratis e-post du också på http://www.sverige.nu















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter