Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. mars 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Complaint/Fwd: New complaint/Fwd: Religious folders










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Complaint/Fwd: New complaint/Fwd: Religious folders











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Mar 6, 2011 at 6:22 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

jeg blir utsatt for en hat-kampanje, på nettet.

Denne e-posten jeg videresender her, er del av denne kampanjen, (mener jeg).

(Noen bestiller religiøse brosjyrer, i mitt navn. Trakassering, identitetstyveri).


Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som en politidame, hos Drammenspolitiet, informerte meg om, at jeg måtte skrive, i anmeldelser sendt pr. e-post, i 2007 vel).

Jeg sender også dette til Spesialenheten, siden dere hos Politiet ikke svarer på min korrespondanse, (pr. brev og e-post).


Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Sun, Mar 6, 2011 at 6:08 PM
Subject: Complaint/Fwd: New complaint/Fwd: Religious folders
To: livingcog@btconnect.com


Hi,

why do you send me religious literature?


This must be a hoax.

I'm not interested in religion.

I have many other things to do on my spare-time, than reading in the bible, so I wouldn't have ordered folders like this.


(I also had a module at high school etc., in Norway, called 'Kristendom', meaning 'Christianity', where I one term got the best grade.

And as a boy, my mother sent me to Sunday-school, in Larvik, in Norway, a town with many churches in.


So this about the bible really bores me a bit now.

And I don't belive in God/supernatural stuff eighter.

I'm a realist, it's perhaps called, even if I've gotten the Christian stuff, like that our teacher in the first grade, at Østre Halsen Primary School, in Tjølling/Larvik, she told us that one human was worth more than all the money/valuables in the world, so I have had a Christian upbrining, from my mother, but my father didn't belive in God, and neighter do I, but our mother, Karen Ribsskog, sometimes got us to pray a 'Fader vår', (Our Father), prayer, at night, when I was around four years old, I think it was, in Østre Halsen).


(See also attached scans).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Tue, Feb 15, 2011 at 6:23 AM
Subject: New complaint/Fwd: Religious folders
To: livingcog@btconnect.com
Cc: post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>



Hi,

again you send me some religious literature.

I haven't asked for this, I'm an atheist, and am not interested in Christian stuff, unfortunately.

I ask you to please stop sending me unwanted letters.


I'm reporting this as harassment, to the police in Norway.

(The reason I'm not sending this to the local Police, here at Merseyside, is because they've called me 'Miss Erik Ribsskog', in letters.


I look at this as a threat of demasculation, and have reported this to the IPCC, a couple of years ago, but they don't reply.)

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Living Church of God <livingcog@btconnect.com>

Date: Fri, Jan 28, 2011 at 12:36 PM

Subject: RE: Religious folders
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>





Dear Mr Ribsskog,


Please accept our apologies. It is our
policy not to send literature that is not requested.


I have looked at both of your
subscriptions and they have been requested through the website. It appears
that someone has entered your details.



I have cancelled both entries in your
name. You will not receive any further literature from us. The exception
would be the current issue of the Tomorrow’s World magazine. This may
already be in the pipeline, so to speak. Of course, whoever has made these
requests may also make others. In which case, there is not a lot we can do
about this. If this does happen, please don’t hesitate to write to me
and I will make the necessary cancellations.



Please accept our apologies once again
for this intrusion.



Yours Sincerely,












Shayne King



Administrator


Living Church of God


BM Box 2345


London WC1N 3XX


Phone
0844 800 9322


Charity
No SC028554



















From: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 28 January 2011 12:07

To: livingcog@btconnect.com

Subject: Religious folders




Hi,






could you please stop sending me your religious folders?






I'm an atheist, and I'm not much interested in religious stuff.







At least not stuff I haven't asked for.







And I haven't asked for these folders.



Regards,



Erik Ribsskog





















2 attachments
img022.jpg
460K
img023.jpg
524K








PS.

Her er vedleggene:

img022

img023

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter