Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. mars 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Welcome to Healthyplace.com










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Welcome to Healthyplace.com











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Mar 5, 2011 at 11:16 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

jeg blir utsatt for en hat-kampanje, på nettet.

Denne e-posten jeg videresender her, er del av denne kampanjen, (mener jeg).


(Noen har meldt meg på et utenlandsk nettsted i mitt navn. Identitetstyveri og trakassering).

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som en politidame, hos Drammenspolitiet, informerte meg om, at jeg måtte skrive, i anmeldelser sendt pr. e-post, i 2007 vel).


Jeg sender også dette til Spesialenheten, siden dere hos Politiet ikke svarer på min korrespondanse, (pr. brev og e-post).

Med hilsen

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Sat, Mar 5, 2011 at 11:15 PM
Subject: Re: Welcome to Healthyplace.com
To: "HealthyPlace.com" <info@healthyplace.com>


hoax



On Thu, Mar 3, 2011 at 8:09 PM, HealthyPlace.com <info@healthyplace.com> wrote:


Welcome to HealthyPlace.com Mental Health Communities.

Thank you for subscribing to our Community mail list to

keep in touch with what's happening on our site.


http://www.healthyplace.com


HealthyPlace.com is really unique in that we are all about

sharing experiences and knowledge. One of the best ways to

help ourselves is to help others. I want to invite you to

get involved, whether it's by:


joining our support network: http://support.healthyplace.com


watching and participating in our live tv show


using the specialized tools on our site, like the HealthyPlace MoodTracker and HealthyPlace Mediminder


Please feel free to share any suggestions or comments with me.

And I hope you will share the news about our community with

your friends or others who you think may benefit from joining us.


Sincerely,


Deborah

HealthyPlace.com Partner Team










This message was sent to eribsskog@gmail.com from:


HealthyPlace.com | 12951 Huebner Rd No. 780063 | San Antonio, TX 78278



Email Marketing by
iContact - Try It Free!









Manage Your Subscription














Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter