Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. mars 2011

Jeg sendte en ny e-post, i forbindelse med at jeg blir utsatt for en hat/terror-kampanje på nettet




Gmail - SV: Kontaktskjema Skyss_Florida - Montana uten vedlegg










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: Kontaktskjema Skyss_Florida - Montana uten vedlegg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Mar 1, 2011 at 2:46 PM




To:
Kunde <Kunde@skyss.no>


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>






Hei,

det er nok sånn g-mail er.

(Jeg blir utsatt for en hat-kampanje på nettet, så jeg har vært borti det der før).

Det finnes nok heller ikke noen Erna Ribsskog, det er nok bare noe som 'kødder' med meg.


Sender dette til Politiet og til Spesialenheten, (siden politiet ikke svarer).

Takk for svar ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Er det sant at de har paraply-automater på Danmarks Plass i Bergen, som jeg har hørt rykter om når jeg har chattet med folk fra Vestlandet på internett?



2011/2/28 Kunde <Kunde@skyss.no>



Hei.



Dette beklager vi.


Vi har sendte e-posten til e.ribsskog@gmail.com hvordan
den kom til din e-post adresse er ukjent.


Vi vil ta saken videre ned vår IT avdeling for at dette
ikke skal skje igjen.


Med vennlig hilsen


Annelin


Kundebehandler


Skyss | Postboks 7900 | 5020 Bergen


Tel: 177 / (+47) 55 55 90 70 | skyss.no











Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 27. februar 2011 20:36

Til: Kunde

Emne: Re: Kontaktskjema
Skyss_Florida - Montana uten vedlegg




Hei,






hvorfor sender dere meg denne e-posten?







Jeg har ikke kontaktet dere.







Har aldri vært i Bergen, (ihvertfall ikke etter at min far, Arne Mogan
Olsen, dro meg med til Vestlandet, på bilferie, sommeren 1974, eller noe, av en
eller annen grunn), så dette er snakk om ukjente steder, for meg.






Dette må være del av en hat-kampanje mot meg.






Sender kopi-e-poster til Politiet og til Spesialenheten, siden Politiet ikke
svarer på min korrespondanse, av en eller annen grunn.






Erik Ribsskog






2011/2/21 Kunde <Kunde@skyss.no>




Hei!


Viser til din henvendelse den 19. Februar 2011



Om du vil reise i fra Florida til Montana kan du reise med Bybanen
i fra Florida til Bergen sentrum. Deretter bytte til buss 31 som kjører i fra
Gamle Brannstasjonen og videre til Montana.



Rutetider for Bybanen kan du finne her; http://www.skyss.no/Global/Bussruter/Bergen%20s%c3%b8r%201.%20november/1_bybanen.pdf


Rutetider for linje 31 kan du finne her; http://www.skyss.no/Global/Bussruter/Bergen%20Nord%20og%20sentrum%20august%202010/Linje_25-32.pdf



Her finner du oversikt over hvor i Bergen Sentrum buss nr 31 går i
fra; http://www.skyss.no/Global/Terminaler/Olav_Kyrresgate_01112010.pdf



Håper denne informasjonen var til hjelp. Ønsker deg en fin dag
videre
J





Med vennlig hilsen



Janne


Kundebehandler



Skyss | Postboks 7900
| 5020 Bergen


Tel: 177 / (+47) 55
55 90 70 | skyss.no









Fra: tilbakemeldinger@skyss.no [mailto:tilbakemeldinger@skyss.no]


Sendt: 19. februar 2011 22:42

Til: Kunde

Emne: Kontaktskjema Skyss_Florida
- Montana uten vedlegg





































Namn



:



Erna Ribsskog



Telefonnummer



:



7905206018



epost



:



e.ribsskog@gmail.com



emne



:



Florida -
Montana



Melding



:



Hei, godtfolk.
Hvilken buss må jeg ta hvis jeg skal fra Florida til Montana? Mvh, Erna
Ribsskog



Løpenummer



:



190211224204




















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter