Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. mars 2011

Jeg sendte en ny e-post til Politiet i Steinkjer




Gmail - Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av inavla nazister










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av inavla nazister











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Mar 5, 2011 at 6:28 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

her kan man se det, at det er snakk om ren hat-kriminalitet, for de samme folka som har tatt #blablabla har også tatt #blablatemp.

Og de skriver 'f*ck johncons', osv.


(johncons er mitt nick på nettet).

Hvorfor gjør dere ikke jobben deres?

Det blir jo anarki sånn som dere holder på.

Hvorfor svarer dere ikke engang på min korrespondanse?


Hva søren er det som foregår?

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/3/5
Subject: Anmeldelse av inavla nazister
To: post.nord-trondelag@politiet.no
Cc: post <post@spesialenheten.no>



Hei,

det er en gjeng med inavla nazister, som kødder med meg, på nettet.

Jeg lurer på om det kan være hevn, siden min morfar, Johannes Ribsskog, var advokat for påtalemyndighetene under landssvikeroppgjøre, etter 2. verdenskrig.


Og dere i politiet svarer meg ikke.

Dere sitter på stutt-rompa deres og er inavla.

Dette er som da Hitlers soldater marsjerte gjennom Karl Johan, 9. april 1940, da stod besteforeldra deres, og heia.


Det er det samme som skjer nå, når dere ikke gjør jobben deres, og etterforsker kriminalitet mot meg.

Norge er et skammens land på grunn av sånne inavla nazister som dere.


Dette gjelder også Spesialenheten.

Erik Ribsskog







hat kriminalitet blablatemp.JPG
155K








PS.

Her er vedlegget:

hat kriminalitet blablatemp

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter