Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 11. mars 2011

Jeg sendte en ny e-post til Psykiatrien i Vestfold




Gmail - Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Mar 11, 2011 at 4:45 PM




To:
post@piv.no






MELDING


Jeg lurer på hvorfor det ikke var han Svein-Erik, overlege i Sandefjord, som svarte.


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/3/11
Subject: Re: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog
To: post@piv.no


Hei,

det er ikke det dere har sagt tidligere.


Det er bare piss det her.

Han overlegen sa at dere kunne slette journalen.

Det her er en e-post, som dere sender, uten navn engang.


Det her er bare piss.

Slutt å leik kommunist-mafia nå, og send det til han overlegen jeg prata med på telefonen i 2007, var det vel.

Svein-Erik, eller noe?

Med hilsen


Erik Ribsskog


2011/3/11 post@piv.no <post@piv.no>



Erik Ribsskog

Personnummer: 250770 30568





MELDING



Psykiatrien i Vestfold opprettholder din diagnose og denne kan kun endres ved personlig oppmøte. Dvs at din nåværende diagnose vil bli opprettholdt. Vi anbefaler sterkt til at du mottar behandling.



Som stadfestet i journalen er det satt en diagnose på paranoid psykose. Med paranoid psykose har du sannsynligvis en uriktig oppfatning av virkeligheten, på tross av bevis på det motsatte. Du innser ikke selv at det er noe galt og av dette ønsker du å fjerne journalen, for å fjerne enhver tvil at noe er galt.





Som nevnt tidligere anbefaler vi sterkt at du tar kontakt med et psykiatrisk senter for en ny kartlegging av din tilstand.





Hilsen



Psykiatrien i Vestfold HF

Tlf: 33 01 80 00



Postadresse:

Psykiatrien i Vestfold HF

Hovedkontoret

Postboks 2267

3103 Tønsberg



Besøksadresse:

Olav Trygvasonsgt 4

3125 Tønsberg











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter