Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. mars 2011

Jeg sendte en ny e-post til tante Ellen




Gmail - The Ribsskog Fan Club! : What goes on in Erik's mind?










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




The Ribsskog Fan Club! : What goes on in Erik's mind?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Mar 7, 2011 at 5:38 PM




To:
"ripsen@gmx.ch" <ripsen@gmx.ch>


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>, larvik.tingrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>






Hei,

hva mener du tante Ellen?

Jeg liker ikke å lese på den bloggen du linker til, for det er en hat-blogg mot meg, som jeg har anmeldt.

(Sender derfor kopi av denne e-posten til politiet).


Hva mener du med fått nok?

Mener du arv?

Jeg har kun fått 3000 av Pia, sendt på PayPal.

Jeg savner dokumenter/regnskap over arveoppgjør.

Min mor Karen Ribsskog døde jo i 1999, så da hennes mor, Ingeborg Ribsskog, døde i 2009, så skulle jeg hatt en tredel av min mors arv, (siden hun var enslig, da hun døde).


Larvik Tingrett ga tingene til bestemor, til deg og onkel Martin.

Bestemor hadde verdifulle malerier og møbler, mm.

Jeg burde få ca. en niendel, av arven.


Jeg har kun fått 3.000, og bestemor Ingeborg døde for snart 2 år siden.

Jeg har ikke fått dokumenter, over hennes eiendeler og hvem som har fått hva.

(Sender også kopi av denne e-posten til Larvik Tingrett og Høyesterett).


Og hvis du har noe med den hat-bloggen, så er dette også en anmeldese av deg, for den hat-bloggen er stygg med mye løgn og æreskrenkelser og den rapper bilder osv., fra mine nettsteder.

Erik Ribsskog


PS.

Vennligst vær veldig klar i dine e-poster, siden du har bodd så lenge i tysktalende land, og ikke har æøå, osv.

Du kan velge norsk tastatur.

Jeg bor i England, og skriver likevel æøå, (selv om jeg har engelsk laptop), siden jeg bruker det som heter 'touch', som min min mor, din storesøster Karen, også lærte seg, da hun bodde på Stenseth Terrasse.


Du kan også bruke to 'a'-er istedet for å.

Å = 'aa'.

Æ = 'ae'.

Ø = 'oe'.

Det er også lov/mulig.


Bare som en hjelp for at det skal gå an å skjønne bedre hva du mener når du skriver.


On Mon, Mar 7, 2011 at 3:24 PM, ripsen@gmx.ch <ripsen@gmx.ch> wrote:

ripsen@gmx.ch has sent you a link to a blog:



Har du snart fatt nok Erik??? Det har jeg! (vi all)



Blog: The Ribsskog Fan Club!


Post: What goes on in Erik's mind?


Link: http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/2011/03/what-goes-on-in-eriks-mind.html



--

Powered by Blogger


http://www.blogger.com/








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter