Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. mars 2011

Jeg sendte en ny e-post til tante Ellen




Gmail - Ribsskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Mar 19, 2011 at 9:34 AM




To:
ripsen@gmx.ch


Cc:
larvik.tingrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>






Hei,

altså jeg har vært et år i den tøffeste verneplikten i verden ca., i Oppland Regiment/Geværkompaniet, så jeg klarer vel å drepe de fleste, hvis jeg vil.

Jeg har også meldt meg inn i Stiftelsen Rettferd for Taperne nå.


Min mor sendte meg jo til min far, da jeg var ni år gammel, uten å gi meg noe arv.

Og min far flyttet fra meg, et halvt år senere, ned til Haldis Humblen, også uten å gi meg noe arv.


Så jeg har jo aldri hatt hodet over vannet omtrent.

Jeg har anmeldt alt av slekt/familie i Norge, for omsorgssvikt.

Har også vurdert å anmelde deg, for du lot jo min søster Pia, få meg til å begynne å røyke, den sommeren vi var på besøk hos deg i Sveits, sommeren 1987.


Jeg ser at din datter Rahel, skuespillerinne i Berlin, nok er lesbisk og har fått seg en ektemann som er homofil(?), fra Argentina.

Hvordan henger dette sammen?

Hvorfor skriver du så mye til meg Ellen?


Hvorfor sender du ikke arven min.

Du har jo bodd i Sveits hele min levetid, mer eller mindre, hvorfor dette hatet mot meg?

Er det fordi at du selv fikk en mongolid gutt, min fetter Joakim, som var et år eldre enn meg, og så har du projektert hatet ditt mot meg?


Er Joakim Johanitter-navn har jeg lurt på.

Din far het jo Johannes og din lillebror Johan Martin, og din farfar Johan, så er det Johanitter-slekt, lurer jeg(?)

Min farfar Øivind, sa en gang, på begynnelsen av 80-tallet, at dere fikk Rahel, for at mongolide Jokakim skulle herme etter henne, og bli 'normal'.


Og jeg husker også at du og min mor Karen, prøvde å få Jokakim til å herme etter meg, på en gyngehest, da jeg var 1-2 år, (sikkert for at han skulle bli 'normal' da).

Var det noe same-greier?


Hvorfor undertegner du 'H', er det noe med same/hekse-navnet ditt.

Er det 'H' for heksa?

Eller 'Helvete'?

Med hilsen


Erik Ribsskog


2011/3/19 ripsen@gmx.ch <ripsen@gmx.ch>

Erik da, ble du sur?

Du som er et null og lever som en amøbe i England har vel ikke så mye å stille opp når det gjelder drapstrusler.



Jeg ler på dine vegne Erik. Jeg ser at resten av verden gjør det også.



H









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter