Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. mars 2011

Jeg sendte en ny e-post til tante Ellen




Gmail - The Ribsskog Fan Club! : What goes on in Erik's mind?










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




The Ribsskog Fan Club! : What goes on in Erik's mind?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Mar 8, 2011 at 5:49 PM




To:
ellen ribsskog <ripsen@gmx.ch>


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>, larvik.tingrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, post@taperne.no






'Ikke mas mer' på deg.

Du har påtatt deg et ansvar som du tok imot på vegne av Larvik Tingrett.

Å fordele arven etter bestemor Ingeborg.

Hvis det var noe du ikke klarer, så burde du ha sagt fra til Tingretten.


Man kan bare sendt inn fotografier av maleriene fra Højriis slott, osv., til Sotheby's.

Jeg har sendt link til Pia.

Skriv også forklaring om hvem som har eiet møbler/malerier, osv.


Er det baron Adeler, eller var det hun oldemoren til bestemor Ingeborg, Maren Gjedde, eller var det hun Fog, (som var etter Løvenbalk), f.eks.

Du må ikke lese for mye på den såkalte 'fanclub'-bloggen.


Det er bare noen som vil meg vondt.

Jeg trodde også at mafia var bare noe vi hadde i filmer, i Norge, til jeg overhørte at vi hadde det i Norge, på internett, mm., for cirka 8-10 år siden.


Avisene skriver jo ikke.

Axels stemor, Mette Holter, bodde jo hos den italienske mafiaen, i USA, hos Ancona-familien, sa hun det året jeg leide et rom av dem, på Furuset, skoleåret 1990/91.


Mette Holter har jo tre barn, med en Ancona, som hun sa var en mafia-familie.

Det er Bjørn, Kirsten og Erik Ancona, (de er noen år eldre enn meg, født på 60-tallet vel, bosatt i Oslo).


Mette Holter sa at hun var hos mafiaen, i USA, sammen med en amerikansk brunette, (stor, veier kanskje 150-200 kilo?), Victoria/Vicky, fra Trondheim.

Hu fikk også låne senga mi, av Holter, så jeg måtte sove på sofaen en gang, som hu svære dama var på besøk.


Hu digga Twin Peaks-sangen, og hadde en datter på min alder, husker jeg, (som var med, men som hadde type, sånn som jeg skjønte det).

Men men.

Så kanskje Mette Holter & Co. er i noe mafia enda?


Hvem vet.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Du må ikke bry deg om den såkalte 'fanclub-bloggen'.

Det er nok bare noen som vil meg ille.


Jeg har jo gitt deg linken til min blogg, da du bodde hos Beichmann i Stavern.

I 2007, var det vel.

(Sjekk innboksen, for e-postene dine).



2011/3/8 ellen ribsskog <ripsen@gmx.ch>



-leste bare at par linjer så orket jeg ikke mer. bare send det fine auksjonshuset fra london til norge og få dem til å taksere, hvis du har råd til det. hadde det vært noen penger etter at alle sykehusregninger, begravelse og skatt, hadde du fått det. lev i fred erik, ikke mas mer på meg, søk hjelp. har aldri sett mafia andre steder enn på filmer, du har da et spennende liv.------- Original-Nachricht --------

> Datum: Tue, 8 Mar 2011 11:02:23 +0000

> Von: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

> An: ellen ribsskog <ripsen@gmx.ch>

> CC: post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>, larvik.tingrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, post@taperne.no

> Betreff: Re: The Ribsskog Fan Club! : What goes on in Erik\'s mind?



> Hei,

>

> ja, jeg får ikke kommet meg til Norge, siden jeg er forfulgt av noe

> 'mafian'

> i Norge og ble forsøkt drept på Løvås, i 2005.

>

> Og dere bruker to år på å dele arven etter bestemor Ingeborg?

>

> Hun og Johannes, (som var rådmann), hadde det største huset i

> Nevlunghavn,

> så at jeg bare skal få 3.000, det er en vits.

>

> Det var som en antikk-forretning, det huset.

>

> Jeg har ikke noe med min slekt/familie i Norge å gjøre lenger, så jeg

> ønsker

> at de dyre maleriene/møblene, (fra Løvås slott osv.), skal bli taksert

> av

> Sothebys.

>

> Sånn at fordelingen blir rettferdig økonomisk.

>

> Jeg ønsker ikke å ha noe kontakt med min slekt og familie i Norge, etter

> å

> ha anmeldt de for omsorgssvikt.

>

> Så jeg synes denne løsningen din var kronglete.

>

> Kan du ikke ta hensyn til at jeg ikke har kuttet kontakten med

> slekt/familie

> i Norge, og jeg er også flytkning.

>

> Hva med mine ting som lå på Løvås, da jeg ble forsøkt drept der, i

> 2005.

>

> Hvorfor ville du ikke sende dette?

>

> Hvem var det som forsøkte å myrde meg?

>

> Kan du ikke være så snill å sende noen regnskaper over pengene til

> bestemor

> Ingeborg?

>

> Det er da din jobb som fordeler av arven?

>

> Med hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

>

> 2011/3/8 ellen ribsskog <ripsen@gmx.ch>

>

> > kjære erik. ja, du har rett, tingene etter din bestemor står på

> løvåås

> > enda, og i juni, mellom den 3 0g 9. må jeg ta fri en uke for å reise

> til

> > norge for å rydde opp. du må gjærne komme å hjelpe. rahel tar også

> fri den

> > uken for å hjelpe meg. pia kommer noen dager. hvis vi alle er der, kan

> vi

> > dele, akkurat som du sier. mors ting blir delt i 3. av den ene

> tredjedelen

> > deker derem karens barn. alt helt normalt. om du vil selge din del er

> opp

> > til deg. for mor var tingene ikke salgsvarer.men, det er et men, tingene

> må

> > tas med fra løvås, martin kan ikke ha alt stående der. hvis du ikke

> kan

> > komme , må du be en av dine søsken om å velge for deg. bestemoren din

> levde

> > et beskjedent liv. det var ikke penger hunn etterlot seg, men gode

> minner og

> > masse lærdom, hun var i stand til å leve et meningsfullt og

> interessant liv,

> > noe alle kunne lære av. håper du har det godt, og får brukt livet

> ditt til

> > noe gledelig og nyttig for deg selv, de du er glad i og for samfunnet.

> som

> > du sA, JEG OG MARTIN HAR ANSVARET FOR MORS EIENDELER, OG HAR BESTEMT Å

> DELE

> > UT PÅ VANELIG VIS. ELLEN

> > -------- Original-Nachricht --------

> > > Datum: Mon, 7 Mar 2011 17:38:06 +0000

> > > Von: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

> > > An: "ripsen@gmx.ch" <ripsen@gmx.ch>

> > > CC: post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>,

> > larvik.tingrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>

> > > Betreff: Re: The Ribsskog Fan Club! : What goes on in Erik\'s mind?

> >

> > > Hei,

> > >

> > > hva mener du tante Ellen?

> > >

> > > Jeg liker ikke å lese på den bloggen du linker til, for det er en

> > > hat-blogg

> > > mot meg, som jeg har anmeldt.

> > >

> > > (Sender derfor kopi av denne e-posten til politiet).

> > >

> > > Hva mener du med fått nok?

> > >

> > > Mener du arv?

> > >

> > > Jeg har kun fått 3000 av Pia, sendt på PayPal.

> > >

> > > Jeg savner dokumenter/regnskap over arveoppgjør.

> > >

> > > Min mor Karen Ribsskog døde jo i 1999, så da hennes mor, Ingeborg

> > > Ribsskog,

> > > døde i 2009, så skulle jeg hatt en tredel av min mors arv, (siden

> hun

> > > var

> > > enslig, da hun døde).

> > >

> > > Larvik Tingrett ga tingene til bestemor, til deg og onkel Martin.

> > >

> > > Bestemor hadde verdifulle malerier og møbler, mm.

> > >

> > > Jeg burde få ca. en niendel, av arven.

> > >

> > > Jeg har kun fått 3.000, og bestemor Ingeborg døde for snart 2 år

> siden.

> > >

> > > Jeg har ikke fått dokumenter, over hennes eiendeler og hvem som har

> fått

> > > hva.

> > >

> > > (Sender også kopi av denne e-posten til Larvik Tingrett og

> Høyesterett).

> > >

> > > Og hvis du har noe med den hat-bloggen, så er dette også en

> anmeldese av

> > > deg, for den hat-bloggen er stygg med mye løgn og æreskrenkelser og

> den

> > > rapper bilder osv., fra mine nettsteder.

> > >

> > > Erik Ribsskog

> > >

> > > PS.

> > >

> > > Vennligst vær veldig klar i dine e-poster, siden du har bodd så

> lenge i

> > > tysktalende land, og ikke har æøå, osv.

> > >

> > > Du kan velge norsk tastatur.

> > >

> > > Jeg bor i England, og skriver likevel æøå, (selv om jeg har engelsk

> > > laptop),

> > > siden jeg bruker det som heter 'touch', som min min mor, din

> storesøster

> > > Karen, også lærte seg, da hun bodde på Stenseth Terrasse.

> > >

> > > Du kan også bruke to 'a'-er istedet for å.

> > >

> > > Å = 'aa'.

> > >

> > > Æ = 'ae'.

> > >

> > > Ø = 'oe'.

> > >

> > > Det er også lov/mulig.

> > >

> > > Bare som en hjelp for at det skal gå an å skjønne bedre hva du

> mener

> > > når du

> > > skriver.

> > >

> > >

> > > On Mon, Mar 7, 2011 at 3:24 PM, ripsen@gmx.ch <ripsen@gmx.ch> wrote:

> > >

> > > > ripsen@gmx.ch has sent you a link to a blog:

> > > >

> > > > Har du snart fatt nok Erik??? Det har jeg! (vi all)

> > > >

> > > > Blog: The Ribsskog Fan Club!

> > > > Post: What goes on in Erik's mind?

> > > > Link:

> > > >

> > >

> >

> http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/2011/03/what-goes-on-in-eriks-mind.html

> > > >

> > > > --

> > > > Powered by Blogger

> > > > http://www.blogger.com/

> > > >

> >

> > --

> > Ellen Savoldelli Ribsskog

> >

> > Schon gehört? GMX hat einen genialen Phishing-Filter in die

> > Toolbar eingebaut! http://www.gmx.net/de/go/toolbar

> >



--

Ellen Savoldelli Ribsskog



NEU: FreePhone - kostenlos mobil telefonieren und surfen!

Jetzt informieren: http://www.gmx.net/de/go/freephone









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter