Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. mars 2011

Jeg sendte en ny e-post til tante Ellen




Gmail - The Ribsskog Fan Club! : Jeg anmeldte faren min og Rimi-Hagen til politiet i ...










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




The Ribsskog Fan Club! : Jeg anmeldte faren min og Rimi-Hagen til politiet i ...











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Mar 8, 2011 at 5:23 PM




To:
"ripsen@gmx.ch" <ripsen@gmx.ch>


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>, larvik.tingrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>, post@taperne.no






Du kjenner ikke meg du Ellen.

Du har jo bodd i Sveits du.

Jeg og Pia besøkte deg i en drøy uke der i 1987, sommeren jeg fylte 17 år.

Jeg kjenner deg gjennom hva bestefar Øivind og andre har sagt.


Bestefar Øivind sa at din far, min bestefar Johannes, lette etter deg i Oslo, da du gikk på forsøksgym.

Jeg måtte være voksen allerede da Axel ble født, i 1978, og gikk handlerunder for min mor, i Larvik by, ettersom Arne Thomassen jobbet i Oslo, (før min mor fikk hjemmehjelp av Larvik kommune).


Så du får slutte å prate om ting du ikke har greie på.

Jeg er en realist.

Paranoia og andre vrangforestillinger, det kan du ha for deg selv.


Det er vårt hjemland Norge som har skylden for at jeg i det hele tatt må ha noe med deg å gjøre.

Egentlig har jeg søkt om å få advokat, til å ta dette for meg, gjennom Fri Rettshjelp-ordningen.


Men jeg må altså skrive med denne sprøe tanta mi.

Jeg husker det diktet du leste høyt, hos min søster Pia, i Tromsøgata, for cirka 10 år siden.

Det er det værste sprøytet jeg har hørt.

Så jeg vet ikke hvem som er tulling.


To år for å fordele en arv, hvordan går det an å være så tøysete.

Nei dette går litt over meg, jeg tror du driver å flakser litt opp i skya der.

Når var det sist du hadde beina på bakken?


Var det i Stokmarknes på 60-tallet?

En gang på 70-tallet, så skulle du spå i hånda, i Nevlunghavn, noe med liv-linjen osv.

Var det noe du lærte av en spåkone der oppe?


Når var det din fascinasjon for det overnaturlige og maruijuanaen og Jimmy Hendrix og hippie-kulturen i Slottparken begynte?

Erik Ribsskog

PS.

Du kan ikke bare kalle folk 'tulling'.


Lærte ikke Johannes og Ingeborg deg folkeskikk?

Min mor hadde visst engang sagt at du 'manet' folk, (ifølge min søster Pia).

Var det noe du lærte oppe i Nordland?



2011/3/8 ripsen@gmx.ch <ripsen@gmx.ch>

ripsen@gmx.ch has sent you a link to a blog:



Kjare Erik. Nar skal du slutte a oppfore deg som en tuling og bli voksen? Paranoiaens verden er ikke var verden.



Blog: The Ribsskog Fan Club!


Post: Jeg anmeldte faren min og Rimi-Hagen til politiet i Steinkjer for drap på ukjent tvillingbror


Link: http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/2011/02/jeg-anmeldte-faren-min-rimi-hagen-til.html



--

Powered by Blogger


http://www.blogger.com/








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter