Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 18. mars 2011

Jeg sendte en ny e-post til Helsedirektoratet




Gmail - Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Mar 18, 2011 at 12:19 PM




To:
"Postmottak (Ekstern post til arkivet)" <f-arkivar@helsedir.no>






Ok,

men da ble jeg litt klokere.

Da får vi se om de klarer å få sendt noe svar etterhvert da.

Mange takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog



2011/3/18 Postmottak (Ekstern post til arkivet) <f-arkivar@helsedir.no>



Henvendelsen er sendt til Avdeling psykisk
helsevern og rus, men har foreløpig ikke fått noen saksbehandler enda. Etter
forvaltningsloven har saksbehandler 4 uker på seg til å gi deg et svar.






Vennlig hilsen



Ellen Tanum Vego


førstekonsulent

Avdeling arkiv og forvaltningsstøtte

tlf. 810 20 050, dir. 24 16 31 25



Helsedirektoratet


Pb 7000 St Olavs plass, 0130 Oslo,
Universitetsgata 2

www.helsedirektoratet.no









Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 18. mars 2011 11:39



Til: Postmottak (Ekstern post til
arkivet)

Emne: Re: Klage på Psykiatrien i
Vestfold/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering
(MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for
Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog




Hei,






takk for svar!






Hvilken avdeling er det da, hvis det er lov å spørre.







I tilfelle de ikke svarer mener jeg.







Jeg kjenner litt til byråkrati-veldet i Norge, for å si det sånn.






For å tulle litt. :)






Mvh.






Erik Ribsskog









2011/3/18 Postmottak (Ekstern post til arkivet) <f-arkivar@helsedir.no>






Takk for brevet. Vi sender det til behandling i rett
avdeling.


Helsedirektoratet

Pb. 7000 St. Olavs plass

0130 Oslo

Tlf. 810 20 050

www.helsedir.no

postmottak@helsedir.no









Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 18. mars 2011 02:44

Til: Postmottak (Ekstern post til
arkivet)

Kopi: postmottak@helsetilsynet.no

Emne: Klage på Psykiatrien i
Vestfold/Fwd: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering
(MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for
Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog



















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter