Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. april 2011

Bærumsfolk ødelegger merkenavnet mitt, Godtebutikken.net

Nå var jeg på badet og barberte meg og pussa tenna og tok et bad, før jeg skal på posten, osv.

Og det jeg tenkte på da, det er at Ultra1912, (de bærumsfolka), de ødelegger jo merkenavnet mitt, Godtebutikken.net.

For det har laget en sånn falsk, 'døll' reklame, for min nettbutikk.

Så om de er noe mafia eller CIA, eller noe?

Er det amerikanerne som ikke liker at jeg selger amerikanske slag godteri, (som Peanut m&m's), og bruker mafia-metoder for å kødde med meg?

De bruker også et bilde av meg, som jeg har øya igjen på, osv.

Og jeg har jo inget politikammer, å sende anmeldelser til.

I Norge så nekter politiet å ta imot anmeldelsene mine, fra England.

Og det samme i Danmark og Sverige.

Og i England, så vil det bli for nedverdigende for meg, siden politiet her, (Merseyside-politiet), kaller meg 'Miss'.

Så her logrer Norge, Danmark, Sverige og England.

De logrer etter uncle Sams pipe, vil jeg si.

Amerikanerne liker ikke meg, og skal 'ta'/drepe meg.

Også er Norge, Sverige, Danmark og England, som en flokk pudler, for USA.

Sånn er det jeg tenker nå.

Så sånn er nok det.

Det er vel Microsoft-saken, eller det at jeg ble kasta ut av USA, i 2005, uten noen grunn?

Eller kanskje fordi jeg er kongelig eller nordisk?

Hvem vet?

Det er kanskje 'jødene' som skal ta/drepe meg?

Her er Norge i lomma på 'jødene' og/eller USA, vil jeg si.

Så det får da være måte på spyttslikking og det som er, ovenfor våre høye amerikanske herrer da.

(Eller hvem det er).

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

ødelegger merkenavn

http://www.ultras1912.no/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter