Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 11. april 2011

Det var visst ikke mulig det, å få tak i en sånn 'replacement recovery-CD'. Jeg får kanskje laste ned en CD fra nettet da. Jeg har jo en gyldig lisens




Gmail - <CASE:4628313654>










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




<CASE:4628313654>











HPSupport_Global
<wfm@g5u0677c.atlanta.hp.com>



Mon, Apr 11, 2011 at 1:34 PM




Reply-To:
HPSupport_Global@hp.com


To:
eribsskog@gmail.com








FR: divya_r



***************************************************************************

*** The following is information about a case at Hewlett Packard.

*** If you were asked to email an update to the case, please reply to this message.

*** !!!PLEASE DO NOT CHANGE ANYTHING ON THE SUBJECT LINE!!!.

***

*** If your case was logged online through Support Case Manager,

*** please access your case and make updates from the following URL if needed.

*** - Support Case Manager - Enterprise Edition from IT Resource Center

***    http://www.itrc.hp.com/service/mcmItrc/viewCallReq.do?callID=4628313654

*** - Support Case Manager - Professional Edition from Business Support Center

***    http://www.itrc.hp.com/service/mcmBsc/viewCallReq.do?callID=4628313654

**************************************************************************

Dear Erik,



Thank you for contacting HP Active Chat Support.



This is in continuation to our response with regards to your support request: 10391621.



I see that you wish to know the available options to obtain Windows XP recovery discs for your unit.



We regret to inform you that Microsoft Windows XP discs are no longer available with us

Microsoft themselves have announced end of life for Windows XP operating System.

You may however check for the availability of the Windows XP discs at any local stores.



Please refer to the following link for further information:



<http://windows.microsoft.com/en-us/windows/products/lifecycle>



Thank you again for contacting HP e-Solutions.



Regards

Divya

Technical Support Engineer - HP eSolutions











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter