Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. april 2011

I dag så fikk jeg først kun en samlekvittering, på posten. Vanligvis så får jeg en kvittering pr. pakke og. Men men

img078

PS.

Det var litt rart at alle pakkene kostet det samme og da.

De veide nok ikke det samme.

For det var forskjellige bestillinger.

Her var det nok noe 'lurings'.

Han så ut som en djeveldyrker, (med svart(e) ring(er), osv), han som stod i kassa og.

Og veksel-lukene ble plutselig åpnet for vanlige kunder, når jeg kom først i køen.

Og ei gammal dame gikk foran ei luke, nr. 15, hvor jeg egentlig skulle.

Så jeg måtte gå til han djeveldyrkeren.

Så hu gamle dama var nok ei heks.

Så det var nok et djeveldyrker-plott mot meg, på posten i dag, vil jeg nok tippe på.

Så dere får følge med i timen, dere 'treige' nordmenna, som blingser på bloggen, og er sløve og ikke hjelper en som blir begått urett mot.

Snart er alle damene i landet i djeveldyrkernes hender pga. tafatthet, eller hva man skal kalle det.

Man kan lure ihverfall.

Men men.

Så sånn er nok det.

Med irritert hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Og da jeg spurte om det, at hvorfor fikk jeg bare en kvittering.

Så lagde han djeveldyrkeren noen sånne spesielle kvitteringer da.

Med adresse og alt.

Enda jeg bare ville ha sånne jeg vanligvis får.

Så sånn er det.

PS 3.

Her er de han djeveldyrkeren lagde:

img079 paint

PS 4.

Sånn her ser de kvitteringene, som jeg vanligvis får automatisk ut.

Så i dag var det nok noe kødd.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

img080

PS 6.

Det kan jo ha vært at han djeveldyrkeren trodde at alle pakkene hadde samme vekt og.

Det er mulig.

Men jeg la jo alle pakkene på vekta, en etter en.

Men men.

Er det meninga at man skal si fra at alle pakkene har forskjellig vekt da?

Det synes jeg i såfall høres rart ut.

Men men.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 7.

Jeg lurer på om jeg fra nå av heller skal dra på det andre posthuset, i the India Building, istedet.

Hm.

Kanskje det er mindre surr der.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter