Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. april 2011

Jeg sendte en ny e-post til Venstre




Gmail - Re: Fwd(2): Brev fra Venstre










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: Fwd(2): Brev fra Venstre











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Apr 26, 2011 at 3:51 PM




To:
Anja Zabelberg <zabel@venstre.no>






Hei,

jeg synes også at jeg tar opp noen andre tema i min e-post, (om problemer med å få rettighetene mine, osv.), som jeg ikke får svar på.

Skal dette tolkes som en forglemmelse?


Erik Ribsskog


2011/4/26 Anja Zabelberg <zabel@venstre.no>


Erik Ribskog er nå meldt ut av Venstre.



Mvh

Anja VHO





Thori Sundåshagen skriver:









Thori Sundåshagen

Venstres Hovedorganisasjon

Mobil 92088068




----- Original melding -----



Hei igjen,





jeg falt for fristelsen, og åpna det brevet nå.



Og det var noen som hadde meldt meg inn i Venstre, bak min rygg.



Og det blir litt feil, synes jeg.





Hvis jeg skal melde meg inn i Venstre, så må det være på eget initsjativ, mener jeg.



Så det medlemskapet synes jeg dere bør annullere.



Jeg har også en blogg, hvor jeg skriver om mye rart, og hvor jeg gjør et poeng av at jeg er uavhengig politisk, osv.





Men bloggen er for å få rettighetene mine.





(En slags krise-blogg, kan man kalle det).



Så hvis dere kan være så snille å hjelpe meg å få rettighetene mine, så hadde det vært veldig bra, for å si det sånn.





På forhånd takk for eventuell hjelp!



Mvh.



Erik Ribsskog







---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/4/18

Subject: Brev fra Venstre






Hei,





jeg mottok et brev, med noe materiale, fra dere, i forrige uke, her i Liverpool.



Portokostnadene var på 91 kroner, men dette er ikke noe jeg har bestilt.



Jeg har vært litt aktiv, for Unge Høyre, på begynnelsen av 90-tallet, og hjulpet de med noe valgkampprogram, før valget i 91, blant annet.



Men jeg har ikke noe mer med Høyre å gjøre, etter at de ikke har villet sende kursbevis, for kurs i konservativ politikk, og referanse for rådgivningsarbeidet.





Jeg ser på meg selv som liberal-konservativ.





Kanskje dere i Venstre kan hjelpe meg, i min situasjon?



Jeg skriver på en blogg, www.johncons-mirror.blogspot.com , en blogg som nå har mer enn en million sidevisninger.



Den er på norsk, men det virker som at det offisielle Norge, ignorerer bloggen min.





Jeg skriver om at jeg ikke får mine rettigheter.



Jeg er en flyktning fra Norge, som overhørte, i 2003 og 2004, at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, og jeg ble forsøkt myrdet, av en gruppe personer jeg ikke vet hvem er, i Kvelde, i 2005.





Etter dette har jeg prøvd å få mine rettigheter.





Men dette virker å være umulig.



Her er noen av problemene:





- Politiet i Norge, nekter å ta imot anmeldelser fra meg. Politiet her i England, kaller meg bare 'Miss Erik Ribsskog', og tuller med meg.





- Jeg får ikke arv etter min mormor, som døde i 2009, enda min mor døde i 1999.



- Jeg får ikke advokat, gjennom Fri Rettshjelp, enda politiet ikke vil etterforske mordforsøk mot meg, og politiet vil ikke fortelle meg noe, om hvem denne 'mafian' er.





- Pressen skriver ikke om hva som foregår.





Hva skal man gjøre, for å få rettighetene sine, i Norge?





Dette virker som en helt håpløs situasjon.



Jeg vet ikke hvorfor jeg fikk materiale fra dere, men jeg håper dere kan hjelpe.





Mvh.



Erik Ribsskog







Mvh

Anja VHO
















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter