Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. april 2011

Jeg fikk en ny e-post fra Aktiv Kapital




Gmail - Deres referanse: 11052693. Saksnummer: 1872194 - agf










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Deres referanse: 11052693. Saksnummer: 1872194 - agf











Sølvi Sæves
<solvi.saves@aktivkapital.no>



Mon, Apr 4, 2011 at 2:46 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>







Til Erik Ribsskog

Takk for tilbakemelding i saken og kan bekrefte siste mottatt mail fra deg av 6.2.2010 hvor din jobbsituasjon var lik som den er i dag.

Vi kan akseptere å stille saken i bero fram til 1.8.2011, i håp om at din arbeidssituasjon har endret seg.

Vi gjør oppmerksom på at Aktiv Kapital Norge AS har skiftet navn til Intrum Justitia Norge AS.

Med hilsen / Kind Regards

Sølvi Sæves

Avdeling overvåk

Intrum Justitia Norge AS

Nils Hansens vei 2

NO-0604 OSLO, NORWAY

Tel: (+47) 23171074

Fax: (+47) 85029278

seves@aktivkapital.no

http://www.intrum.com

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 4. april 2011 15:20
Til: lto@aktivkapital.no
Emne: Deres referanse: 11052693. Saksnummer: 1872194 - agf

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 30. mars, angående en gjeld på rundt 20.000.

Dere skriver at jeg ikke har svart på Deres siste brev.


Dette finner jeg merkelig, ettersom jeg alltid svarer dere, når jeg får brev fra dere.

For å oppdatere om min økonomiske situasjon, så er jeg fortsatt arbeidsledig.

(Jeg sender med et dokument fra the Jobcentre, her i England, som viser dette).


Men jeg søker mange jobber og har startet en webshop nå, som jeg håper å selge en del Isbre Mint osv. i, til Norge osv.


Så jeg regner med å få bedre råd etterhvert.

Men for øyeblikket så har jeg bare til mat, og til nødvendige ting som strøm, telefon og vann.

Men nå er det visst snakk om lysere arbeidsmarked, fremover, og jeg har en grad i IT og har jobbet som butikksjef, så jeg regner med å få en jobb ganske raskt.

Jeg eier også del av et hus på Holmsbu, som dere kan få solgt, for å få pengene deres.

(Det var arv fra mine grandonkler, til min far, som han ga videre til meg og min søster, i 2006, av en eller annen grunn).

Min familie hjelper meg ikke som flyktning, så jeg ønsker ikke å ha noe mer med de å gjøre.


Jeg har også en omsorgssvikt-sak mot dem, for de lot meg bo alene fra jeg var ni år.


Og det huset, (på Bergstø, hvor min grandonkel Idar Sandersen fortsatt bor), det eier jeg ca. 10% av, sammen med andre i min fars familie.

Så det kan dere bare få solgt.


Jeg tror de andre slekta bare venter på at han grandonkelen min skal dø uansett.


Så det huset er det bare å få tvangssolgt, og det som er.


Det er ihvertfall i orden for min del.

Min mors familie, min onkel Martin Ribsskog, sender meg ikke arv, etter min mormor, som døde i 2009.

Så dere kan ta pengene fra dem og.


Jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe de kalte 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004, og ble fosøkt drept i Larvik, i 2005, så min familie har kanskje inngått noe slags avtale da, med noen.


Hva vet jeg.

Men dere vet nok hvordan dere kan ta penger i sånne her saker, fra hus hvor man eier kun en del av osv.


Så det får dere sikkert til, kan jeg tenke meg.


Så sånn er nok det.


Det frister ikke så mye å bo i det huset på Holmsbu uansett, etter den oppveksten jeg har hatt, osv.


Så det får dere ha lykke til meg å ordne opp i.


Med hilsen


Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter